Vi.Rus Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) søstra mia skal ha prøve og jeg klarer ikke å gi en enkel forklaring på ordene.. Ensartet og Agnostiker.. kan noen vær så snill å hjelpe meg? Endret 13. september 2009 av MasterSony Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Uttrykkene agnostisisme og agnostiker ble først tatt i bruk av Thomas Huxley i 1869, og brukes til å beskrive de som ikke er overbevist om guddommenes eksistens. Homogenitet betyr likhet eller ensartethet og stammer fra det greske ordet homos, som oversatt betyr lik eller ensartet. Det motsatte av homogenitet er heterogenitet, som betyr uensartethet eller ulikhet. -KJ Lenke til kommentar
Vi.Rus Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Takker for svar.. Tråden har nytt navn. også Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du bør forøvrig lese artiklane på wikipedia, eller evt. be søstra di lese pensum. Spesielt svaret jevel gav ang. homogenitet var elendig i forhold til ei prøve. Regner med at det er religionsfaget spørsmåla gjelder. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvis du leser Wikipedia som du selv anbefaler så vil du se at mitt svar er hentet fra Wikipedia i tillegg til at det linker til artikkelen... -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå