Gå til innhold

Hodetelefoner til spilling

Lami

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter nye hodetelefoner. Jeg bruker hodetelefoner til spilling (PC) og noen ganger litt musikk på turer ut på landet osv.. Jeg har sett litt på SteelSeries Siberia, men har sett at dem har mye ventilasjonshull på klokkene, og lurer på om det da kommer inn mye støy ettersom at jeg bor ved en motorvei. Derfor trenger jeg noen som ikke slipper ut noe lyd. Så om Sibera er et bra valg for dette.

Er også veldig avhengi av om dem presser mot hodet/ørene. Har nå Fatal1ty som presser mot hodet/ørene etter noen timer med spilling.

Noen som har erfaring med Siberia eller andre hodetelefoner til spilling/musikk?

Har ikke lyst å betale så mye mer enn kr500+- og det må være med mic.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg er på jakt etter nye hodetelefoner. Jeg bruker hodetelefoner til spilling (PC) og noen ganger litt musikk på turer ut på landet osv.. Jeg har sett litt på SteelSeries Siberia, men har sett at dem har mye ventilasjonshull på klokkene, og lurer på om det da kommer inn mye støy ettersom at jeg bor ved en motorvei. Derfor trenger jeg noen som ikke slipper ut noe lyd. Så om Sibera er et bra valg for dette.

Er også veldig avhengi av om dem presser mot hodet/ørene. Har nå Fatal1ty som presser mot hodet/ørene etter noen timer med spilling.

Noen som har erfaring med Siberia eller andre hodetelefoner til spilling/musikk?

Har ikke lyst å betale så mye mer enn kr500+-

Eg bruka Koss HQ2, dei fungera ypperlig til mitt bruk (Musikk og speling).

Dei har innebygd bass som fungera svært godt :thumbup:

Trur dei kosta rundt 300kr :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Finnes det noen billigere enn Siberia? Så på noen hodetelefoner, men de fleste var avhengi av lydkort for bedre lyd(?).

EDIT: Men hovedkortet mitt har 5.1 innebygget, men vil bruke headsettet til iPod også.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...