Lami Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Hei Jeg er på jakt etter nye hodetelefoner. Jeg bruker hodetelefoner til spilling (PC) og noen ganger litt musikk på turer ut på landet osv.. Jeg har sett litt på SteelSeries Siberia, men har sett at dem har mye ventilasjonshull på klokkene, og lurer på om det da kommer inn mye støy ettersom at jeg bor ved en motorvei. Derfor trenger jeg noen som ikke slipper ut noe lyd. Så om Sibera er et bra valg for dette. Er også veldig avhengi av om dem presser mot hodet/ørene. Har nå Fatal1ty som presser mot hodet/ørene etter noen timer med spilling. Noen som har erfaring med Siberia eller andre hodetelefoner til spilling/musikk? Har ikke lyst å betale så mye mer enn kr500+- og det må være med mic. Endret 13. september 2009 av Lami Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei Jeg er på jakt etter nye hodetelefoner. Jeg bruker hodetelefoner til spilling (PC) og noen ganger litt musikk på turer ut på landet osv.. Jeg har sett litt på SteelSeries Siberia, men har sett at dem har mye ventilasjonshull på klokkene, og lurer på om det da kommer inn mye støy ettersom at jeg bor ved en motorvei. Derfor trenger jeg noen som ikke slipper ut noe lyd. Så om Sibera er et bra valg for dette. Er også veldig avhengi av om dem presser mot hodet/ørene. Har nå Fatal1ty som presser mot hodet/ørene etter noen timer med spilling. Noen som har erfaring med Siberia eller andre hodetelefoner til spilling/musikk? Har ikke lyst å betale så mye mer enn kr500+- Eg bruka Koss HQ2, dei fungera ypperlig til mitt bruk (Musikk og speling). Dei har innebygd bass som fungera svært godt Trur dei kosta rundt 300kr Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Er det mikrofon? Glemte å si at jeg trengte hodetelefoner med mic. Evt har du en link? Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det har mic ja... Men ikkje slik avtagbar som på fatal1ty Link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338566 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Bruker den batteri? Nei, dessverre, da kan ikke jeg ha den. Bærer ikke rundt på batterier hele tiden Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Bruker den batteri? Nei, dessverre, da kan ikke jeg ha den. Bærer ikke rundt på batterier hele tiden Du kan skru funksjonen av og på, og den brukar mykje mindre straum enn eg trudde då eg kjøpte det Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 SteelSeries 5HV2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Hva slags funksjon? Er SteelSeries 5Hv2 bra da? Leste at den slapp inn støy, at det ikke var så tett. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Min er nå tett nok den, perfekt for FPS spill Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Finnes det noen billigere enn Siberia? Så på noen hodetelefoner, men de fleste var avhengi av lydkort for bedre lyd(?). EDIT: Men hovedkortet mitt har 5.1 innebygget, men vil bruke headsettet til iPod også. Endret 27. september 2009 av Lami Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kjøp Razer Carcharias, har hatt de selv i to uker nå og er veldig fornøyd! LINK Lenke til kommentar
CRODE Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) - Endret 14. juni 2015 av CRODE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå