EpziloN Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 er dette den beste eller finnes det bedre/billigere ? http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=2 Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Umulig å si hva som er "best". Det er jo helt avhengig av hva du skal bruke PC'en til. Hvis du skal ha den på skrivebordet på hybelen, og den eneste grunnen til at du kjøper bærbar er at du skal kunne ta den med hjem i ferien og flytte fra hybel til hybel et par ganger i året, er den sikkert grei nok. ..men hvis du skal ha den med deg på møter annenhver dag, og bruke den nårsomhelst og hvorsomhelst, hadde det nok vært lurere med en mobil prosessor (helst centrino) som gjør den lettere, dyrere, mer stillegående og har lengde batteritid... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Enig med innlegget over, som et alternativ til stasjonær så ser den jo helt grei ut. Atlernativet kan jo være en LCD skjerm og en Shuttle barebone. Men jeg ville ikke sammenliknet den med en BÆRBAR pc Lenke til kommentar
ekren Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Vekt, kun 3.8 kg.. hehe.. ikke dårlig.. Tror nok jeg ville lagt i 3 lapper til og gått for en Acer Centrino 800, tipper den yter minst like bra, og er ikke minst en meget slank og lekker maskin, lydløs og lett.. Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Har hatt en slik PC selv, vi vurderte å begynne å selge de som "barebone" bærbar - men fant fort ut at det ikke er noe å satse på - maskinen er helt greit, faktisk veldig bra - MEN den støyer, faktisk veldig mye. Det er muligens mulig å bytte ut viften som sitter lett tilgjengelig, men det er vel ikke å anbefale med hensyn til garanti ol. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Ingenting er både billigst og best... :wink: Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Vurderer selv frem og tilbake om jeg skal kjøpe en sånn maskin, Jeg har med mye trykking på nettet funnet ut at du sparer ved å kjøpe maskinen hos www.pcmax.no, men jeg vet ikke hvordan kundeservice osv er hos dem. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Vurderer selv frem og tilbake om jeg skal kjøpe en sånn maskin,Jeg har med mye trykking på nettet funnet ut at du sparer ved å kjøpe maskinen hos www.pcmax.no, men jeg vet ikke hvordan kundeservice osv er hos dem. Har hørt rykter om at de nesten er konk. Ville ikke kjøpt der De har også nesten vært umulig å få tak i den siste tiden, og mange har problemer med returer ol. Btw, den Green 732 er jo en kongemaskin til prisen (vurderte sterkt å kjøpe den selv), men den er ikke en "ekte" bærbar da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå