hennanhennan Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er det lovlig å trene kampsport(sånn typisk på boksesekk) hjemme sammen med venner? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvorfor skulle ikke det være lov da? Fullt lovlig det. Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Hvorfor skulle ikke det være lov da? Fullt lovlig det. Har hørt at det ikke er lovlig, og lurte da naturligvis på om dette stemte i og med at jeg har trent slik med 2-3 venner før. Sannsynligvis var det bare en uttalelse fra en uvitenende. Nok en gang... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Eller at han prøvde å lure en meget så uvitende - som deg! Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Eller at han prøvde å lure en meget så uvitende - som deg! Nei, for det var ikke meg han sa det til! BUUURN!^^ Endret 13. september 2009 av hennanhennan Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '11' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå