Gå til innhold

Burde jeg bytte Norton 360 mot noe annet?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjøpte antivirusprogram til PCene mine. Norton 360 heter det. Det skulle visst være så sikkert. Men nå har jeg hørt at det senker ytelsen på PCene mine, og at jeg burde bruke noe annet. Stemmer dette? I så fall, hvilket annet burde jeg bruke?

Og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal installere det på Mac. Går det ikke ann?

Endret av delphinen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, litt forvirret. Er det slik at jeg ikke trenger antivirus til Mac, men til PC? Og virker ikke PC-programmer til Mac? Så jeg må kjøpe Photoshop på nytt hvis jeg skal bruke det på Mac?

Er det slik? I så fall har jeg skjønt en del mer.

Nå skal ikke jeg svare deg på om du ikke trenger antivirus til Mac, vet ikke hvorfor han sa det. Om PC-programmer virker til mac; Noen gjør det og noe gjør ikke det.

Men om du tenkte på og installere Photoshop på Mac så tror jeg at du må ha egen versjon av PS til Mac.

Lenke til kommentar

PC og mac 2 forskjellige plattformer, programmer som kjører på PC kjører ikke på mac og omvendt. Det er akkurat som Playstation og Xbox, Playstation spill fungerer ikke på Xbox. Det går dermed an og kjøpe en mac versjon til et PC program.

Her er en artikkel som du kan lese, personlig mener jeg at det er kjekt og ha et antivirusprogram innlagt.

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...