delphinen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Hei. Jeg kjøpte antivirusprogram til PCene mine. Norton 360 heter det. Det skulle visst være så sikkert. Men nå har jeg hørt at det senker ytelsen på PCene mine, og at jeg burde bruke noe annet. Stemmer dette? I så fall, hvilket annet burde jeg bruke? Og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal installere det på Mac. Går det ikke ann? Endret 13. september 2009 av delphinen Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Norton er noe jeg personlig synes er dritt! Det tar mye plass og scanner ikke grundig nok. Jeg har et antivirusprogram som heter Panda. Det er jeg veldig fornøyd med, et virusprogram som finner det meste av det ene og det andre. Noe jeg anbefaler deg Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Sjekk ut http://www.av-comparatives.org/comparative...iews/main-tests de tester antivirus programmaer opp mot rundt 1 million forskjellige malware Lenke til kommentar
delphinen Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Hvor får man kjøpt Panda? Går det ann å installere det på Mac? Trenger jeg antivirus, eller går det bra uten? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 http://www.pandasecurity.com/usa/homeusers...81&pac=CJUS der får man kjøpt. Om det funker til mac vet jeg ikke, bare og trykke litt omkring på siden hjemmesiden til Panda så står det nok noe om det. Om du trenger det eller ikke skal ikke jeg si noe om. Men et virusprogram er alltid kjekt og ha. Lenke til kommentar
delphinen Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Hvilken av de skal jeg kjøpe? https://shop.pandasecurity.com/cgi-bin/pp/r...81&pac=CJUS Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Tror kanskje jeg ville tatt Pro, den billigste, om jeg skulle velge Trenger ikke mer enn en god brannmur Men dette er hva jeg ville tatt, du burde velge selv og se selv hva du trenger. Lenke til kommentar
delphinen Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Ok, men da tar jeg den. Jeg bruker dem kun til enkle ting. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ok, men da tar jeg den. Jeg bruker dem kun til enkle ting. Tusen takk for hjelpen! Fikk du forresten sjekket om det gikk på Mac? Lenke til kommentar
delphinen Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Nei, men jeg kan bare prøve. Hvis ikke kan jeg kjøpe et som passer til Mac. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nei, men jeg kan bare prøve. Hvis ikke kan jeg kjøpe et som passer til Mac. HOLD! Det ser ut til at det ikke virker på Mac "/ http://www.pandasecurity.com/homeusers/solutions/antivirus/ "Operating System: - Windows XP 32-bit - Windows Vista 32 and 64-bit" Lenke til kommentar
program Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du vil ikke trenge antivirus på Mac. Lenke til kommentar
delphinen Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Hmm, litt forvirret. Er det slik at jeg ikke trenger antivirus til Mac, men til PC? Og virker ikke PC-programmer til Mac? Så jeg må kjøpe Photoshop på nytt hvis jeg skal bruke det på Mac? Er det slik? I så fall har jeg skjønt en del mer. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hmm, litt forvirret. Er det slik at jeg ikke trenger antivirus til Mac, men til PC? Og virker ikke PC-programmer til Mac? Så jeg må kjøpe Photoshop på nytt hvis jeg skal bruke det på Mac? Er det slik? I så fall har jeg skjønt en del mer. Nå skal ikke jeg svare deg på om du ikke trenger antivirus til Mac, vet ikke hvorfor han sa det. Om PC-programmer virker til mac; Noen gjør det og noe gjør ikke det. Men om du tenkte på og installere Photoshop på Mac så tror jeg at du må ha egen versjon av PS til Mac. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) PC og mac 2 forskjellige plattformer, programmer som kjører på PC kjører ikke på mac og omvendt. Det er akkurat som Playstation og Xbox, Playstation spill fungerer ikke på Xbox. Det går dermed an og kjøpe en mac versjon til et PC program. Her er en artikkel som du kan lese, personlig mener jeg at det er kjekt og ha et antivirusprogram innlagt. Endret 14. september 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
delphinen Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Ok, da skjønner jeg. Da kjøpte jeg Panda til PCene, men lot være å kjøpe noe til Mac. Så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå