Robocoop Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nekt for alt det er verdt. Hvorfor vil egentlig noen bli tyttebærpoliti? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Hvorfor gidde å spekulere i det? Kanskje han er student? Vekter er et greit yrke å ha ved siden av. Jeg har jobbet i kassa på Kiwi, for å ha nok penger til studentlivet. Ville jeg? Det er tross alt et møkkayrke, men det var nødvendig. Endret 23. november 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er vekter på fast basis, og jeg må si at jeg er veldig glad i jobben min, både på grunn av arbeidsbetingelsene og på grunn av at vektere som regel har et bedre rykte enn politiet. Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har hatt utplassering som vekter i noen uker, og det frister utrolig mye mer enn veldig mange andre yrker. Men det er virkelig synd at så få skal ødelegge ryktet til så mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå