Galiano :) Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei folkens. Jeg trenger litt hjelp til å velge meg ny TV. Dette er "kravene" til TVen Størrelse: 40" og oppover Prisklasse: Absolutt maks pris er 10 000,- Tilkobling: Jeg skal bruke skjermen til å se på TV, filmer, Blu-Ray, PS3 og PC. Jeg har studert denne og denne i mange timer nå, men er åpen for andre forslag. Ang. lyd, så har jeg anlegg som duger fra før. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du skal være litt forsiktig når det kommer til plasma tv. Et skrekksenario er jo om du ser på en film, så sovner du. Så blir filmen ferdig og den går tilbake til hovedmenyen. Da kan deler av menyen bli "brent" fast i skjermen. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det er bare tull Grantex.. Absolutt ingen problemer lengre med innbrenning i plasma. Det var forsåvidt ikke det før heller, dersom ett bilde var på i flere dager kunne det brennes inn i noen sekund. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du skal være litt forsiktig når det kommer til plasma tv. Et skrekksenario er jo om du ser på en film, så sovner du. Så blir filmen ferdig og den går tilbake til hovedmenyen. Da kan deler av menyen bli "brent" fast i skjermen. Det gjør jeg hver eneste dag, og det har stått på flere titalls timer uten at noe som helst har blitt brent inn. TS kjøp deg plasma eller LED. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 LED i den prisklassen er ett dårlig kjøp. Panasonic 42 G10 Tror ikke du får bedre kjøp enn den der til 10 000. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det skal litt til å svi av en moderne plasma og G10 er en av de beste på akkurat dette. Selv har jeg en PX80 som kan få litt retention fra tid til annen, men det er sjelden jeg har jobbet hardt for å få det bort. Den var verst på dette de første 100 timene skjermen var i bruk.... Lenke til kommentar
OidAlv Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445411 Latterlig billig, men utrolig bra tv! Her får du mye for pengene! Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Må bare få lov å si at jeg kun er mer forvirret nå. Så vidt jeg vet er LCD bedre til spill/PC. Det er dette jeg hovedsakelig kommer til å bruke skjermen til. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Må bare få lov å si at jeg kun er mer forvirret nå. Så vidt jeg vet er LCD bedre til spill/PC. Det er dette jeg hovedsakelig kommer til å bruke skjermen til. Du har helt rett så fokuser på LCD, Sony W5500 er en veldig bra skjem til en hyggelig pris.. https://prisguiden.no/product.php?product_id=108577 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå