Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei. Rydder litt i skuffene, og fant 3(!) cd'er med mulle mekk. To er ødelagt men den ene funket, jeg har installert spillet. men det funker ikke! error Problem Opening "MULLEBAT.EXE" 201 og error 2: Script: Frame not defined. Stop | Continue Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Skal nevnes at jeg kjører Windows vista Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Prøv å kjør i compatibility mode med XP. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 nei, Funket dessverre ikke heller ikke med compatiblity med NT, 2000 eller 98 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Så kjipt, aner ikke hva grunnen er. Må se om jeg får taki noen mulle-mekk spill, liker de veldig godt! Spilte mye bygg bil/båt med mulle-mekk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 jeg har bygg bil med mulle mekk - Men det er jo helt uinterresant! jeg vil ha Bygg båt eller Bygg Hus jeg! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Bygg bil med mulle funker på Vista her, men BÅT sliter Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Båt funka ikke på XP hekller.. Prøvde med annen pc.. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Trenger spillet 3 cder totalt for og få det installert? Eller er det ekstra materiell o.l? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Det er bare 1 orginalcd' pluss 2 som er brent, siden jeg likte det VELDIG godt år jeg var liten, tilfelle vi mistet det.. Noe vi gjorde.. med alle 3 cd'ene.. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Han mener nok at han fant 3 forskjellige spill; Bygg Båt, Bygg bil og Bygg fly/hus. Disse spillene er ikke så store og avanserte at de behøver flere CD-er Disse kom vel ut rundt Windows 98.. Hva med å prøve virtualisering? VMware e.l. Dersom jeg finner spillet kan jeg prøve Wine, men tviler. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Han mener nok at han fant 3 forskjellige spill; Bygg Båt, Bygg bil og Bygg fly/hus. Disse spillene er ikke så store og avanserte at de behøver flere CD-er Nei, jeg mener 3x Bygg båt med mulle mekk. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvilket operativsystem kjører du? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Hvilket operativsystem kjører du? Skal nevnes at jeg kjører Windows vista Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvilket operativsystem kjører du? Skal nevnes at jeg kjører Windows vista Uff, den så jeg ikke så raskt Se om du kan prøve og kjøre som Windows 95, så 98, med Admnistrator på. Jeg er ikke helt sikker, om spillet er så gammelt at det ikke vil kjøres, men det er jo derfor vi har dette kompatibilet styret. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Tror ikke det funker uansett hvor mye jeg prøver jeg, Roobert. ( les litt lenger opp ) Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Tror ikke det funker uansett hvor mye jeg prøver jeg, Roobert. ( les litt lenger opp ) Jeg leste det, men er litt dumt og gi opp sånn, hvis man har veldig lyst til og spille det, jeg selv kjenner den følelsen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 vanligvis hadde jeg bare lasta ned en torrent eller noe sånnt, men det er joikke torrent til mulle mekk spillene! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Nei, jeg mener 3x Bygg båt med mulle mekk. Hehe, ok. Så ikke at du hadde lagt inn et nytt innlegg mens jeg skrev mitt Henta ned Bygg Bil nå, og installasjonen vil ikke starte engang fordi jeg kjører 64bit.. edit: fikk installert det i Wine, men får bare "Script error: handler not defined" når jeg kjører det. FFFFFFF nå fikk jeg også lyst til å spille Mulle Mekk Endret 13. september 2009 av raid2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 har 64 bit prosessor, men kjører 32 bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå