Gå til innhold

Problemer med PS3 spill

Bister

Anbefalte innlegg

Hei

Har problemer med noen av mine PS3 spill. Hvertfall Burnout Paradise og Pure av de jeg har prøvd i det siste har jeg problemer med. Da jeg setter de i og skal starte opp kommer det kun svart på TV-en og ingenting skjer. jeg må skru av borte ved konsollen og starte på nytt. Fungerer heller ikke ved restart. Kan også nevne at dette skjer med FIFA 10 demoen.

Håper noen kan hjelpe! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har problemer med noen av mine PS3 spill. Hvertfall Burnout Paradise og Pure av de jeg har prøvd i det siste har jeg problemer med. Da jeg setter de i og skal starte opp kommer det kun svart på TV-en og ingenting skjer. jeg må skru av borte ved konsollen og starte på nytt. Fungerer heller ikke ved restart. Kan også nevne at dette skjer med FIFA 10 demoen.

Håper noen kan hjelpe! :)

Du får ikke noe lyd heller ?

Ingen aktivitet i HDD-lampa eller i BD-drevet ?

Lenke til kommentar

Har opplevd noe lignende selv. Det du må gjøre er å slette game-filene til de spillene som ikke starter. IKKE slett game-save filene, for da mister du progressjonen i spillene og må starte fra begynnelsen. Ta gjerne backup av save filene for å være på den sikre siden, i tilfelle du skulle klare å slette feil. Tror dette kan fixe problemet ditt.

Lenke til kommentar

Fikk en kamerat til å komme hit med sin PS3 slik at jeg fikk prøvd dette selv. Fikk to nye problemer i dag ved at LBP bare går i "loop" når jeg skal starte det. Det andre er Prince of Persia som sliter med det samme som Pure og Burnout. Så da er det nok bare å sende inn PS3 og håpe Gamezone kan fikse dette så fort som mulig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...