Bushnell Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 høres kanskje merkelig ut, men jeg lurer på om det går an å vaske en nettverkskabel? den har vert med på noen lan, åsså har noen fjomper sølt brus å diverse på den så den er **** så seig.. så derfor hadde det vert fint å vaska den, men kjett å ødelegge den også.. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hva med Zalo eller Jif? Så lenge ledningen ikke er skadet, så kan du vel vaske den forsiktig med en klut med Zalo eller Jif. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 det skulle gå greit det, men ikke bruk noe sterkere middel enn hva plast og kobber tåler EDIT: regner ikke med du har tenkt å bruke den samtidig som du vasker den :wink: Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 hvis endene eller noe blir bløte, å jeg venter til det tørker helt, burde gå greit det og? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Er sjeldent man trenger midler som skader plast og kobber for å fjerne saft, Klut og børste og såpevann holder nokk i bøtte og spann Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 hvis endene eller noe blir bløte, å jeg venter til det tørker helt, burde gå greit det og? Jeg ville absolutt unngå å vaske endene. Det kan fort bli sittende igjen noe vann som lager kortslutninger i kabelen. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 la den ligge i sola en dag etterpå Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Går fint å vaske en nettverkskabel, har faktisk gjort det selv. Pass på å vente med å bruke den til den har tørket da, kjedlig å kortslutte maskina... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 vask i vei bare pass på å tørke godt etterpå Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Vaska min på ett datatreff. ha hadde den først blitt sølt cola på. så hadde folk trakka på den med skittene sko. Gikk på dass å dyppa den i vaskenm, gikk inn å plugga den i. funka fint det. Trenger ikke no vaskemiddel. Lenke til kommentar
chma Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 kobber parene er vel ikke veldig glade i vann, eller kondens..... 8) derfor ikke vask endene... Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 vask i vei bare pass på å tørke godt etterpå ...og skyll godt Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Går fint å vaske en nettverkskabel, har faktisk gjort det selv. Pass på å vente med å bruke den til den har tørket da, kjedlig å kortslutte maskina... Da hadde det blitt kjedelig... Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Ja Thanatos, det hadde blitt kjedelig. Eller morsomt? Lenke til kommentar
chma Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 er det jeg som ikke har forstått noe ironi her eller er det litt kort tanke gang hos noen her..... hva med å ta en litt fuktig klut og dra kabelen gjennom den....... , værre er det ikke og man slipper å tenke over fucka kabel pga. vann. Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Vask den med såpevann og bruk en ellerannen form for kontakt cleaner på endene slik at du får ut vannet. Eller enda enklere kast kabelen og skaff deg en ny. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 vaska den nuh.. gikk fint.. tørka den å nå funker den som bare det... ja kunne skaffa meg ny.. men det er liksom "kvalitetskabel" til 200 kr, kaster ikke bort 200 kr når det ikke er nødvendig.. Lenke til kommentar
chma Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 vaska den nuh.. gikk fint.. tørka den å nå funker den som bare det... ja kunne skaffa meg ny.. men det er liksom "kvalitetskabel" til 200 kr, kaster ikke bort 200 kr når det ikke er nødvendig.. kvalitets kabel....er spiller ikke veldig stor rolle om du bruker en billig eller dyr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå