genstian Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg ser etter et forum eller en modikikasjon til et forum hvor du kan ha administrator i hver kategori. Altså en person som kan legge til moderatorer og forumer innen f.eks kategorien Spill, mens han kun har vanlig brukertilgang utenfor denne kategorien. Finnes det? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 phpBB? Har prøvd phpBB3, men har ikke muligheten til å la f.eks en Forum Admin tilgang til bare en kategori. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 sist jeg prøvde funket det. Riktinok kalles det Moderator? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Noe slikt har de på TT-Forums. Edit: ...Som bruker PhpBB. Endret 13. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) -Forum --Sub1 --Sub2 -Forum2 --Sub1 --Sub2 -Forum3 --Sub1 --Sub2 Her har vi strukturen. Jeg har en gruppe som er admin og global moderator for alle disse, men så vil jeg ha egene administratorer for f.eks Forum3. Denne administratoren er vanlig bruker i Forum og Forum2, men kan legge til forum under Forum3, samt moderatorer til disse forumene. EDIT: Moderatorene fikk jeg løse med å lage en masse grupper som folk kan bli lagt til i av group leader. Men Ønsker fremdeles at disse skal kunne legge til forumer innen den kategorien. Endret 13. september 2009 av genstian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå