diskusjonsmann Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er dette en bra tv. Tror jeg skal gå for den! Noen som kan si noen fordeler og negativer med den? Er det en bra tv? http://www.expert.no/product/product.aspx?...er=LE32B658T5WX Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Samsung er en av de største og mest populære tv produsentene som er der ute. Selvsagt lager de gode tv-er. B6 serien er veldig bra, men har kommet i skyggen for Samsungs store flaggskip 6000 – 7000 serien. Det eneste som trekker ned er at den har litt høyt input lag så hvis du søker en gaming tv så er det mulig du burde teste et annet merke. Lenke til kommentar
diskusjonsmann Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Men den er bra til å se filmer fra datan, da jeg vil bruke den en del til det? Det jeg kommer til å brukde den mest til er ps2/3, vanlig tv kanaler og hd kanaler, se filmer fra data,..` Bra til det? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 for film/tv er det plasma som gjelder. rettogslett bedre mer naturlige farger. kan være verdt å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå