G Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Ser at det finnes en Odds Tipping tråd. Tipping forbinder jeg med Norsk Tipping sine spill som f.eks. fotball, lotto, keno.. (og da spesiellt fotball) Er det rom for å gi Oddsnet.com konkurranse og opprette et eget underforum for Travsportens spillere? EDIT: endret ønske fra tråd til underforum. Endret 13. september 2009 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Som ett "ultimatum" dersom undertråd er for høyt i forumhierarkiet, så er jeg også meget fornøyd med ett underforum for Travspilling som ligger under en kategori som omfavner spilling generellt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei.. Det er bare å opprette tråden din i dette forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=500 Lenke til kommentar
G Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Skjønner. Så alt må foregå i samme tråd, og det beste er at det akkumuleres i en tråd over lengre tid, enn å gi det ett eget underforum? Jeg tror diskusjon.no har friere regler for diskusjon enn Oddsnet.com, ett så stort tema som det å diskutere travsport kan være krever litt plass. Det beste ville være å kunne fått samlet alle trådene som måtte komme fra slik diskusjon i en egen folder (underforum), etter min mening. Når en også ser på hvor mange aviser og fora som diskuterer slikt allerede, så beviser det jo også hvor stor interessen for travspilling er i Norge og Skandinavia. Jeg tror for å kunne starte konkurransen med de andre så er det bedre enn å bare tilby tråder som er i sammenblandet og drukner med f.eks fotball og andre ting. EDIT: Lagt til begrunnelse for ønske om underforum Endret 13. september 2009 av G Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Beklager at jeg var så kort i stad, og ikke forklarte så mye. Det er ikke slik at vi ikke ønsker å opprette underkategorier, teoretisk sett så kunne vi hatt mange flere underkategorier. Men det er også en vurdering som må tas på den andre siden av brøkstreken, det er aktivitetsnivå, brukervennlighet. Du er sikkert enig i at mange kategorier kan fort bli uoversiktlige, og derfor svært brukerfiendtlige. Ja, yil og med moderatorfiendtlige når vi skal flytte tråden til riktig sted. FOrumet blir med andre ord uoversiktlig, noe som også skremmer nye brukere. Deretter må vi ha en viss aktivitetsnivå i underkategoriene. Uten aktivitet, blir underkategoriene kun spøkelseskategorier som kun er der. Det er derfor det ikke blir opprettet en egen underkategori for rikstotto enda. Aktiviteten og interessen er dessverre i praksis (selv om det teoretisk kan være annerledes) litt for lunken. Når det er sagt så er vi ikke fremmede med å opprette underkategorier når vi eller brukerne våre blir oppmerksomme på at det trengs. Det er også et arbeid som blir utført i disse dager om å restrukturere kategoriene våre delvis. Det jeg linket til er også sport og tipping avdelingen våres, så da blir det helt naturlig å ha rikstotto der. Tipping kan ha betydning både til hestetipping, fortball- tipping og tipping generelt (andre sportsgrener). Håper dette var litt mer oppklarende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg