FuzzFuet Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen som har smakt den nye Big One Classic? Jævli go Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jepp, har smakt den. Den var utrolig god, så der er jeg enig med deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 hva er nytt med den da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ny bunn og slikt;) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Litt ironisk at Big One Classic har blitt forandret... Har egentlig aldri vært så fan av classic big one, så for meg er egentlig en forandring velkommen. Den var for kjedelig, og med rart krydder som ga meg vond smak i munnen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har ikke smakt den nye Classic, men jeg har prøvd American Bacon. American Bacon er rett og slett Classic med større skinkebiter og null bacon. Og ekkelt krydder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 er bunnen tynnere? har de endret smaken på pizzaen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sprøere bunn har jeg lagt merke til. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Synest den var dårlegare enn før. Big One Classic er for øvrig ein av dei dårlegaste frossenpizzaene. Mykje mat er det, men ikkje noko smak å skryte av. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hmm, tror jeg foretrekker den gamle versjonen. Den nye bunnen fungerer ikke så bra på en så basic pizza. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå