flickflack Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Heisann, bare lurer på om jeg kan logge av mens jeg har en ticket løpende, eller vil den bli kanselert hvis jeg gjør det? Mvh, Anders Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Blir ikkje kansellert nei. Hadde en sånn "item gitt til feil person i raid" ticket gåande her for ei stund sia. (før det gikk an å trade itemsa ja). Og den itemen kom fram sjøl om eg logga av. Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Men om GM svarer deg mens du er logget av, vil svare komme i postkassa og du vil ikke kunne ha en samtale med dem. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Og den mailen er ganske ubrukelig, den sier bare at du skal ta kontakt, osv. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Skriver du en bra ticket, kan du få hjelp selv om du logger av. har flere ganger funnet ett svar fra GM i postkasse med tilhørende item som ticket gjaldt (eks. manglende emblems fra boss'er osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå