Krom-stag Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hvis du trenger noen å snakke med, kan du gjerne sende en PM Endret 14. september 2009 av Krom-stag Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det her tar tid, det er ikke til og komme utenom desverre. Men anbefaler som de fleste her og bruke tid på trening, og ellers andre ting som interesserer deg, trening, data?, film, viktig nå at du gjør noe som du synes er godt tidsfordriv, for du trenger tiden til og gå litt nå, og med tiden så går det over, dermed ikke sagt at det aldri mere blir noe,man vet aldri.Og det med og være bestevenner eller venner, det går altså ikke, det skal du bare legge ifra deg med engang, noe som er et stygt og så egoistisk forslag fra henne at det kan nesten ikke beskrives!,noe du ikke burde gjøre til noe poeng ovenfor henne da. bare hold avstand, gjør et poeng av det du lykke til!.alle har vært dær Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Var i samme bås jeg også et par mnd siden. Nå er jeg på'n igjen med eksen. Vi får se hvor lenge det varer ,selv er jeg veldig skeptisk, så vil ikke slippe følelsene helt løs ennå Jeg var ganske bestemt på å få henne tilbake etter brudd. Fulgte "reglene" på hvordan man skal ta eksen tilbake, og de fungerte genialt! MEN, det var ikke nok. Hun fikk interessen, men grunnen til at bruddet skjedde i det hele tatt var jo fordi hun ikke likte utviklingen i forholdet. Sexen ble kjedelig, hadde sex sjeldent pga det. Lite sosialt med venner, flyttet sammen altfor tidlig, ble lei av hverandre. Jeg vil foreslå at du tar litt avstand, vis at du er gull verdt. Få henne til å savne deg! Om du bestemmer deg for å ta henne tilbake burde du gå inn i deg selv, finne ut hva som er galt. Man vet dette ofte selv, det gjordet jeg i hvertfall. Jeg var for lite åpen for ting, for sta, for gjerrig, for fordomssful. Dette fortalte jeg til eksen og da svarte hun"Hva har skjedd med deg? Dette er jo et komplett svar på alt som har plaget meg!" Så hun ville prøve igjen Om dette skjer med deg, vet jeg ikke. Finn ut hva du vill, men gi det et par dager før du tar noe valg. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Ble også slutt mellom mi jente idag. Fy faen hvor trist jeg er. Jeg elsker hun og hun elsker meg. Men hun mente at forholdet ble for særriøst og hun følte det ikke var helt rett. :/ Sitter her og aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg, har ikke lyst å gjøre noe liksom. Hun var den eneste i livet mitt, hun var alt for meg og jeg er/var villig til å gjøre alt for henne. Vi har vært kjærster/bestevenner siden 5 klasse. Hun vil fortsette som venner men jeg skjønner ikke hvordn jeg skal klare det når jeg alltid vil ønske mer av oss. :/ Visst vi fortsetter som venner vil mine følelser aldri forsvinne for hun, og da vil hun finne seg en annen, og det klarer jeg ikke tanken på engang. Men samtidlig vil jeg ikke gi slipp på hun fordi hun er alt for meg. Hjelp. Endret 14. september 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Etter å ha vært i 2 forhold i 10mnd sammenhengende (1 på 9mnd og et på 1mnd) så har jeg blitt dumpa en del ganger.. Med første dama mi, så ble jeg jo helt sjuk i hodet, suicidal osv.. Ble dumpa sist tirsdag, på 1mnd dagen til den siste dama mi.. Og jeg er over hun nå..Seriøst, det finnes flere der ute, men jeg skal drite i å ha dame egentlig. Tøm og Røm!!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 svaret er simpelt: gå ut og møt nye jenter Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Om det hadde vært snakk om et to ukers forhold, så kunne jeg vært enig. Dog, det er ikke alle som har et så enkelt følelsesliv at de kan omstille seg slik, på bare en uke eller to. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Det som er problemet mitt nå er at hun har "gått videre" mentalt. Hun inviterer meg til å ligge hos henne og spør om jeg vil være med henne. Litt vanskelig for meg å si nei, og når jeg er med henne så føles det litt som før bare at jeg ikke kan kysse henne. Hun gjør det litt vanskelig for meg, men jeg tror jeg skal klare å stå litt i mot og ikke dra til henne... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det som er problemet mitt nå er at hun har "gått videre" mentalt. Hun inviterer meg til å ligge hos henne og spør om jeg vil være med henne. Litt vanskelig for meg å si nei, og når jeg er med henne så føles det litt som før bare at jeg ikke kan kysse henne. Hun gjør det litt vanskelig for meg, men jeg tror jeg skal klare å stå litt i mot og ikke dra til henne... Igjen. Dette skjer på DINE premisser. Ikke hennes. Om du føler at det blir feil, galt, vanskelig eller noe. Så er du i din fulle rett til å si nei. Og det tror jeg kan være lurt også. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det kan også henda at hun ikke har helt innsett at det er slutt, og derfor kan virke som hun er "gått videre". Lenke til kommentar
Gjest gutt20år Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har også nettopp blitt dumpet, for snart to uker siden. Vi var sammen i rett over 2 år. Hun er 18 og jeg 20, begge var hverandres første kjærlighet. Vi var sammen stort sett hver dag. Vært igjennom utrolig mye sammen, hun var der blandt annet hver dag for meg når noen veldig nærme av meg døde, og det hjalp helt mye! Planla den siste tiden og flytte sammen osv. Men så plutselig kom sjokk beskjeden; hun hadde ikke nok følelser lenger! Blei helt knust! Hun ville også at vi skulle være bestevenner osv. Veit at det mest sannsynlig ikke er bra for meg. Men det virker som hun ikke er så interisert i å ha kontakt i det hele tatt. Vi har møttes et par-tre ganger, og da måtte jeg "mase" meg til det. Har åpna meg helt og prøvd å få hun tilbake, men uten hell. Hun sier hun er drit lei seg for det, og hun kunne ønske hun hadde nok følelser, at jeg må gi hu tid til å få de tilbake osv. Men det er så tungt! Jeg er nok den typen som bekymrer meg lett og blir lett deppa. Det verste er at jeg har følelsen av at hun driver med en annen. Og jeg er så redd for at det blir noe mellom den, og hu blir helt over meg. Hun er ute med venniner osv HELE tida for å ikke tenke på bruddet. Så da er jeg så redd for at hun glemmer meg og begynner med han. Det virker som at hun er helt over meg alt Hel**te! Hva skal jeg gjøre? Jeg har jo prøvd å åpne meg helt og "overbevise" hun om å prøve på nytt og alt. Føltes litt godt å få det ut! Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det kan hende hun savner deg mer med litt tid, men du får ikke mere følelser av å være fra hverandre. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 TheMartine: snakker du med faren din og dine gutteprobleme, din kjærlighetssorg osv? selv om moren er der for han er foreldre stort sett de siste en går til når det gjelder denne typen ting. Om jeg hadde vært tenåring, bodd hjemme, sittet sønderknust og gråtende på rommet mitt, og pappa hadde banket på og spurt om det gikk bra, så ja - da hadde jeg snakket med pappa om problemet. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg hadde aldri snakket med moren min om kjærlighetssorg om hun levde, og har heller aldri hatt en seriøs samtale om kjærlighet med faren min. Da foretrekker jeg diskusjon.no istedet. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tror kanskje de aller fleste har vært igjennom noe lignende. Hva kan jeg si? Livet går videre. Det føles jævlig ut nå. I første omgang blir jeg nødt til å spørre, var dette den første seriøse kjerligheten? For den svir som faen i forhold til hva eventuelt senere brudd kan gjøre (slik var det iallefall for meg). Ellers må jeg bare minne deg på at du skal drite i absolutt alt hun har å si nå. Kvinnfolk har en tendens til å bli like forvirrede som oss gutta når et forhold gjør slutt. For det første har hun sikkert tenkt over tanken å gjøre forholdet slutt relativt lenge, så hun har allerede mentalt gått videre fordi hun har forberedt seg på det over en lengre periode. Så selv om det virker utrolig usannsynlig at hun plutselig over natten har mistet alle følelser så er nok ikke dette tilfellet. Videre er det også en god mulighet for at hun nå føler seg veldig usikker og sårbar, siden hun for første gang på 17 måneder står alene. Som et resultat vil hun veldig gjerne ha deg i nærheten i "tilfelle" noe skulle gå galt og hun trenger noen å falle tilbake på, til hun på nytt tør ta sjansen til å bevege seg bort fra deg og lete etter noen andre. Det siste du bør gjøre akkurat nå er å prate med henne eller være i nærheten av henne i det hele tatt. De aller fleste av oss lærer dette på den vanskelige måten, og selv om hva vi her inne sier sannsynligvis kommer til å gjøre veldig liten innvirkning på hvordan du takler situasjonen, er det noe å ta til ettertanke. Alt i alt, stå på, hold deg opptatt. Det blir bedre, skal du se. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Har snakket med min bror og han sa omtrent akkurat det samme som deg. Jeg har sluttet å ta kontakt, hvis noen skal ta kontakt så må det være henne. Det går mye bedre med meg nå, klarer å ikke tenke på henne... :-) Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det finnes annen fisk i havet, sant Fiske? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det finnes annen fisk i havet, sant Fiske? Ganske tørr vits, men du har så rett. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det finnes annen fisk i havet, sant Fiske? Ganske tørr vits, men du har så rett. Humor er viktig i disse triste tider, bare se ut, høst. :/ Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Prøv og kom deg litt ut, tren eller gjør andre ting som får deg til og føle deg bedre. Fokuser på og utvide det sosiale nettverke ditt sånn at du har et fallnett og falle tilbake til vis du blir dumpet flere ganger og blir såret så mye. Prøv og ikke tenk på henne(jada vanskelig). Kutt kontakten helt i vært fall 1 uke eller 2. Si til henne at du må venne deg til ting først. Jeg hadde det likt deg. Finn ut om du vil være venn med henne. Vis du egentlig vil være kjæresten hennes ikke bli venn med henne. Da vil det bare gjøre like vondt igjen når hun får seg type/roter med noen. Når du føler at det er greit, og du bare vil være venn med hun uten noen forhåpninger om og bli ilag/ fortsatt ville bli ilag med henne, da kan du ta kontakt. Vis ikke vil du bare lure deg selv og gjøre det verre i framtiden. Men kom deg ut med de beste kompisene dine, møt noen nye folk og ikke tenk for mye på eksen din. Jeg legger til disse små ordene: The streets - Dry your eyes mate. Ultimate breakup song. Dry your eyes mate I know it's hard to take but her mind has been made up There's plenty more fish in the sea Dry your eyes mate I know you want to make her see how much this pain hurts But you've got to walk away now It's over Endret 23. september 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå