RoadKill3D Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har en 22" Samsung 226BW, problemet med skjermen er at jeg spiller mye skumle spill som ofte er ganske mørke, og da ødelegger baklyset mye av opplevelsen. Derfor tenkte jeg å oppgradere og sammtidig gå opp noen tommer, så jeg lurte på om noen har ett par annbefaliger. Vil helst ha en 24" skjerm som er god til spilling men sammtidig ikke har så altfor mye baklys, til helst under 4000. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har en 22" Samsung 226BW, problemet med skjermen er at jeg spiller mye skumle spill som ofte er ganske mørke, og da ødelegger baklyset mye av opplevelsen. Derfor tenkte jeg å oppgradere og sammtidig gå opp noen tommer, så jeg lurte på om noen har ett par annbefaliger. Vil helst ha en 24" skjerm som er god til spilling men sammtidig ikke har så altfor mye baklys, til helst under 4000. JEg kjøpte denne: http://www.nextag.com/Acer-24-B243Hbdr-Wid...6D6AB6892297DD6 i går. Har ikke vært og hentete skjermen enda men det er en ganske god skjerm har jeg hørt. Har også full HD. Den lå på 2299 Lenke til kommentar
LFL Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 TILBUD: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=482707 Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Halo du ! Ser på en 24 tommer selv og skal brukes mest til film og fps gaming. Har sett på denne LG skjermen med MVA panel 8ms 178/178 graders innsynsvinkel 8ms på et mva panel tilsvarer 3-4 ms på en skjerm med TN-panel til og fra alt etter merke e.t.c PS: pleier og være lav input lag på denne skjermvarianten av MVA panel, tror den brukes i Iolair MB24W også... Men er nesten sikker på at dette blir en kjempe skjerm for deg. Men skjekk om eventuelt nyere modeller har kommet,har ikke fulgt makedet på en stund nå. Skulle fått noen flere folk inn i tråden her med erfaring med 24 tommere, til fps gaming og film.. Håper du skjønner TN panel er bare hvis lommeboka sier nei til noe annet Link : http://www.lge.com/products/model/detail/l245wp.jhtml Endret 23. september 2009 av Powersupply Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg er også interessert i en 24" tommer med minimalt med clouding/gjennomblødning og som takler raske FPS spill til under 4000. Men er det slik at man ikke kan få høykvalitets TN panel som takler bra mørk gjengivelsen og uten clouding. Og man kan ikke få IPS panel som takler raske FPS spill? VA panel er vel noe midt i mellom og blir verken fugl eller fisk? Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Jeg er også interessert i en 24" tommer med minimalt med clouding/gjennomblødning og som takler raske FPS spill til under 4000. Men er det slik at man ikke kan få høykvalitets TN panel som takler bra mørk gjengivelsen og uten clouding. Og man kan ikke få IPS panel som takler raske FPS spill? VA panel er vel noe midt i mellom og blir verken fugl eller fisk? Akkuratt den LG skjermen er god til fps gaming på grunn av at den har samme MVA panel som er brukt på en annen sykt bra FPS skjerm. hvis du går på http://www.behardware.com/articles/712-4/l...ir-vs-dell.html og ser på Iolair MB24W skjermen så har faktisk den samme egenskap som en CRT skjerm. Nemmelig 0 ms inputlag på bilde. og med pattige 6ms som tilsvarer 2-3 ms på en god TN skjerm. En rimelig god TN-skjerm alternativ er vell Benq G24W.. Er du hardcore gamer kjøp en brukt hi-end CRT Mitsubishi,sony etc. Obs! bør være flat screen ikke buet IPS panel kjenner jeg ikke så godt teknologien på, men hørt at de er stabile med et uvist inputlag. Og hvor mye skal du egentlig legge i en skjerm i dagens utvikling tenk fremover Her er test av Acer skjermen : www.hardware.no/artikler/acer_p243w/51261/5 Du finner sikkert de andre der også.. har ikke tid til mer desverre Endret 27. september 2009 av Powersupply Lenke til kommentar
RoadKill3D Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Takk for svarene, jeg gikk for en LG skjerm ja. Men siden lønnslippen ble litt større så gikk jeg for en LG Flatron W2600HP 26" , bra skjerm annbefales på det sterkeste . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå