holmis Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg kjøpte meg et Olympus C-350 for et par dager siden. Da jeg skulle prøve å overføre bildene til PCen, fikk jeg bare en feilmelding som sa at enheten har en feil og Windows kjenner den ikke igjen. Kameraet låser seg etter dette, jeg må ta ut batteriene og sette dem inn igjen for å få det til å fungere. Er det noe håp om å fikse det hjemme, eller må jeg til å sende det inn? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Når du koplet til USB-porten for første gang, ble ikke den nye enheten oppdaget og installerte ikke du programvaren som fulgte med på CD'en? Lenke til kommentar
holmis Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Den første gangen jeg koblet til kameraet, kom det beskjed om at en ny enhet var funnet. Så stod det at enheten var klar til bruk. Ingen installering fra cd var nødvendig. Så, et par sekunder senere kom feilmeldingen. USB enheten har en feil og windows kan ikke kjenne den igjen. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Vet ikke hvilke OS du kjører? Ta et maskinvaresøk, og så prøver du å installere driver fra CD. Det er sannsynligvis ingen feil på kamera. Ta kontakt via epost, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
holmis Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg får nå kontakt med kameraet noen ganger. Hver tiende gang jeg plugger det i, kommer det på. Jeg rekner med at det er en kontaktfeil. Jeg kjører Windows Xp prof forresten. du har ingen synlig epost adresse skarsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå