Gå til innhold

Rimelig laserskriver - billig i drift?

Star

Anbefalte innlegg

Som topic sier;

Er på jakt etter en rimelig og grei laserskriver ( USB 2.0 ) som er relativt billig i drift.

Har tittet på en Samsung ML-1640 ( toner 466,- a 1500 ark ) og en HP 1005 ( toner 522,- a 1500 sider ).

Forøvrig virker det som Brother er ganske billige i drift ( HL 2035 -388,- a 1500 sider og 737 a 12000 sider )

Forøvrig åpen for de fleste merker - noen som har gode, rimelige laserskrivere å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler på det sterkeste Brother-skriveren. Har selv den forrige modellen - HL-2030, og det er - by far - den beste skriveren jeg noen gang har vært borti. Den har ingen fancy funksjoner som farger eller duplex, men den funker bare rett og slett alltid. Har aldri hatt noen problemer med den, og den varmer seg opp på få sekunder. Den gjør rett og slett den jobben den skal fort og greit, og aldri med noe tull.

Samsung-skrivere har jeg null erfaring med, så der kan jeg ikke bidra med noe, men HP er noe jeg styrer glatt unna. Har vært borti mange HP-skrivere, med både laser og blekk, og der har jeg bare hatt trøbbel. De henger seg opp plutselig, de bestemmer seg plutselig for å streike, dårlig utskriftskvalitet for noen god grunn... Nei, Brother er veien å gå :)

En ting som er flott med Brotheren og er at den funker fett på generiske drivere, noe som gjør at man ikke trenger drivere til den spesifikke skriveren for å få perfekte utskrifter!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hørte fra flere hold at jeg burde styre unna LaserJet'en :)

Endte opp med Samsung 1640, da denne enklest kunne bestilles via den lokale datakjeden :)

Forøvrig kjempe fornøyd! Skriveren er svært rask (under 10 sekunder fra kaldstart til første utskrift kommer) og støysvak! Kan absolutt anbefales til andre som trenger en rimelig sort-hvitt laserskriver med god kapasitet! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...