Gå til innhold

Erfaringer med batteributikken?


snillekim

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et batteri på batteributkken.no / www.altitec.no

 

Men det er over en uke siden. Det var da et batteri igjen, stod det. Og at de hadde bestillt 10 batterier til. Så da tenkte jeg at det ikke ville ta lange tiden før evt de kom på lager.

Men det har ennå ikke kommet noen batteri og jeg har ventet godt over en uke.

 

Så jeg lurte på andre her har noen opplevelse fra den butikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte et batteri på batteributkken.no / www.altitec.no

 

Men det er over en uke siden. Det var da et batteri igjen, stod det. Og at de hadde bestillt 10 batterier til. Så da tenkte jeg at det ikke ville ta lange tiden før evt de kom på lager.

Men det har ennå ikke kommet noen batteri og jeg har ventet godt over en uke.

 

Så jeg lurte på andre her har noen opplevelse fra den butikken.

 

Meget bra erfaring fra den butikken. Brukt de mye.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte et batteri på batteributkken.no / www.altitec.no

 

Men det er over en uke siden. Det var da et batteri igjen, stod det. Og at de hadde bestillt 10 batterier til. Så da tenkte jeg at det ikke ville ta lange tiden før evt de kom på lager.

Men det har ennå ikke kommet noen batteri og jeg har ventet godt over en uke.

 

Så jeg lurte på andre her har noen opplevelse fra den butikken.

 

Meget bra erfaring fra den butikken. Brukt de mye.

Har du ventet på batteri de ikke hadde på lager og? For jeg lurer på hvor lang tid det vil ta.

Man får epost når varen er sendt?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Snillekim: Ble det ordning på bestillingen din? Har selv bestillt 2 18650 batterier og en lader, og forskuddsbetalt.

Bestilingen ble sendt den 5 januar, og fortsatt har det ikke skjedd en dritt.. Varene var merket "på lager" da jeg bestillte og er det fortsatt.

Syns dette drar på tiden..

Lenke til kommentar
Snillekim: Ble det ordning på bestillingen din? Har selv bestillt 2 18650 batterier og en lader, og forskuddsbetalt.

Bestilingen ble sendt den 5 januar, og fortsatt har det ikke skjedd en dritt.. Varene var merket "på lager" da jeg bestillte og er det fortsatt.

Syns dette drar på tiden..

Ringt og snakket med dem?

 

Har ikke bestilt derfra selv, men har kun hørt positive erfaringer. Er noe på lager, pleier de å sende samme dag hvis bestillingen er inne før et gitt tidspunkt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt sen tilbakemelding. Men butikken er trygg å handle i. Så batteriet har kommet for leeeeeeeeeeeeeeenge siden.

Husk at ting som ikke er på lager, vil ta litt lenger tid. Og at om det står 1 i beholdning, kan være feil.

Batteriet virker forsatt som det skal, så jeg kommer nok selv til å handle der igjen senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...