Gå til innhold

Anime etter eget ønske.

Anbefalte innlegg

Hei...

Lett litt rundt på forumet, men finner ikke noen gode henvendinger til det jeg ønsker.

Ser for tiden på Naruto, bleach og One Piece, men siden jeg har sett alt som foregår, trenger jeg ny anime.

Sett Death Note også, det var klart den beste anime'n jeg har sett synes jeg.

Liker en bra plot med mye bra action, kan gjerne være kort eller lang. Vil ikke at det skal være så mye romantikk/kjærlighets-greier, som f.eks. Elfen Lied falt ikke helt i smak. Liker at det er litt overnaturlige krefter og slikt. Noen tanker?:p

Takk..

Endret av IndR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du liker one piece så er det bare å vente til rundt 6. oktober så kommer Fairy Tail som anime.

Fansub gruppa SubsFuckingWhere (http://sfw.omni-downloads.com/) har sagt at de kommer til å subbe den å de har har god kvalitet på teksting å bilder.

Ellers så ta en titt på myanimelist.net Der er det i praksis et register over det aller aller meste av anime å manga som er ute allerede eller på vei (de er bare litt ryddigere å lettere å finne frem på enn anidb)

De linker i tillegg til grupper som har gitt ut sine utgaver av de forskjellige animeseriene + mye annet.

Ellers så for 09 så er det mye bra i anime i vente, bare sjekk ut vedlegget. :)post-93506-1252804774_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vel, ser på de animene der selv og kanskje noen av mine andre favoritter kan falle i smak for deg også. 2 andre animer jeg kan anbelfale er:

Hajime No Ippo - Handler om boksing. Selv om du ikke liker boksing personling så får denne serien deg interesert. Fantastisk serie med mye action og humor. Mange som lister denne serien på topp av sportsanimer. (noe og 100 episoder og venter på at sesong 3 kommer ut)

Kenichi the mightiest desiple - En martial arts serie om en svekling som vil lære seg og sloss og blir trent av 5-6 forskjellige martial arts mestere. Fantastisk serie som er underholdene og fikk meg til å få vondt i magen av all lattern. (50 episoder)

Lenke til kommentar
Soul eater ! :)

fyren har sett 3 mainstream uendelig shounener og death note, så foretrakk han death note. da er det vel ikke enda en mainstream uendelig shounen han er på jakt etter=P?

Ellers så for 09 så er det mye bra i anime i vente, bare sjekk ut vedlegget. :)post-93506-1252804774_thumb.jpg

veldig veldig mange oppfølgere denne sesongen. mulig det der heller ikke er det beste forslaget. fairly tale støttes tho. har ikke lest det selv, men ser bra ut. den lista er btw uferdig, hvis du går på moonchild.cc (bruk google translate elns) så er det 100% oppdatert liste (nye serier, remaker og serier med stor following på sourcen pleier som oftest bli announca seint.

Hajime No Ippo

Kenichi the mightiest desiple

+1 på hajime no ippo, og mulig du vil like kenichi og

Code Geass og Eden of the East.

+1 with all my might

-

Du kan også sjekke ut darker then black. den har egentlig crap story=P men mye action.

et annent tips kan være å se litt av hvert og se åssen du liker de forskjellige sjangerne. så når du har sett alle og funnet en favoritt, så komme tilbake å be om forslag mindre noobish.

fin liste å starte med:

Gundam 00 Mecha

Gunslinger girl Slice of life seriøs

Kannagi Slice of life morsom

Lucky star komedie

(bakatsu tenshi (elns)) Dokoro-chan wakcy komedie

sumomo mo momomo ecchi komedie harem

ef - a tale of memories romantisk

Last exile mere storydriven action med litt romanse/friendship undetoner

Samurai 7 mindre storydriven action

Nana drama shoujo

Monster thriller

jigoku shoujo semi-horror

higurashi no naku koro ni creepy horror

bokura no pycho thriller

Yomigaeru sora drama

(marker lista for å se sjangere. anbefaler å ikke gjøre det før du har sett dem, siden å vite det kan spoile litt for noen av dem)

Endret av 世界一
Lenke til kommentar
Du kan også sjekke ut darker then black. den har egentlig crap story=P men mye action.

et annent tips kan være å se litt av hvert og se åssen du liker de forskjellige sjangerne. så når du har sett alle og funnet en favoritt, så komme tilbake å be om forslag mindre noobish.

fin liste å starte med:

Gundam 00 Mecha

Gunslinger girl Slice of life seriøs

Kannagi Slice of life morsom

Lucky star komedie

(bakatsu tenshi (elns)) Dokoro-chan wakcy komedie

sumomo mo momomo ecchi komedie harem

ef - a tale of memories romantisk

Last exile mere storydriven action med litt romanse/friendship undetoner

Samurai 7 mindre storydriven action

Nana drama shoujo

Monster thriller

jigoku shoujo semi-horror

higurashi no naku koro ni creepy horror

bokura no pycho thriller

Yomigaeru sora drama

(marker lista for å se sjangere. anbefaler å ikke gjøre det før du har sett dem, siden å vite det kan spoile litt for noen av dem)

Darker than black har så absolutt en god historie, men det krever at man følger med konstant på de små tingene som skjer her å der for å få med seg hele historien. Det er mang en gang jeg har gått tilbake på tidligere scener for å se hva som egentlig skjedde å selv omd et viser seg som en liten bagatell der å da så kan den være viktig senere. Det som ikke ble forklart fullstending i sesong 1 vil dessuten trolig få en oppklaring i sesong 2 som kommer denne høsten. Endret av malcite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...