alex100 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 jeg og en kamerat vil gjerne ha sendt filer over internett ved hjelp av msn messenger. vi har begge samme router og samme internett leverandør (ADSL fra Mimer). vi begge klarer å sende filer til andre folk (som ikke har ADSL), men ikke til hverandre eller andre som har ADSL. hva skal jeg gjøre? er det noen porter jeg må åpne i routeren? hvilken port? takker for alle svar... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 er det noen porter jeg må åpne i routeren? hvilken port? Jepp. Portrange: 6891-6900 Protokoll: TCP Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis dette ikke virker, kan det være Windows (XP?) som er fucka... Måtte formatere for å i det hele tatt sende filer, koble til og snakke på messenger. Kom heller ikke på SC-Battle.net eller mIRC... :x Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis dette ikke virker, kan det være Windows (XP?) som er fucka... Måtte formatere for å i det hele tatt sende filer, koble til og snakke på messenger. Kom heller ikke på SC-Battle.net eller mIRC... :x jeg har windows 2000 og han har windows xp. men jeg har ikke hatt de problemene du snakker om. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 er det noen porter jeg må åpne i routeren? hvilken port? Jepp. Portrange: 6891-6900 Protokoll: TCP hvordan åpner jeg porter? jeg har en Zyxel Prestige 600 Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 noen som hvet hvordan jeg åpner porter på Zyxel Prestige 600'ern min? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 hvet? forkortning for hvete? søk, og du skal finne.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 hvet? forkortning for hvete? søk, og du skal finne.. hehe... skriver til vanlig nynorsk. men jeg regner med at dere skjønner hva jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå