€�ƒ„… Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Har begynt på allmenn m/ form første året nå. Har ikke skjønt greia enda, så jeg lurer på om noen vet om man mister noe av å ha form istedenfor historie, samfunnsfag og geografi? Lenke til kommentar
aneHD Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Har begynt på allmenn m/ form første året nå. Har ikke skjønt greia enda, så jeg lurer på om noen vet om man mister noe av å ha form istedenfor historie, samfunnsfag og geografi? med form mener du forming? for i det tilfelle så kan du ikke ta valgfag som geografi og slikt, men alle valgfagene dine er med formgivning å gjøre. men du får studiekompetanse, bare ikke spesiellstudiekompetanse Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 13. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Ja, mente formgivning. Men går det an å ta fag som privatist da? Trodde spesiell/generell studiekompetanse var avhengig av om man valgte realfag osv? Eller er jeg på bærtur? Lenke til kommentar
aneHD Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Ja, mente formgivning. Men går det an å ta fag som privatist da? Trodde spesiell/generell studiekompetanse var avhengig av om man valgte realfag osv? Eller er jeg på bærtur? joda, men tror ikke du kan ta spesielt mye realfag når du får formgivning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå