Gjest medlem-180315 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei, Har en bærbar PC som snart begynner å bli ett år gammalt. Jeg la merke til at en av knappene på tastaturet var forsvunnet. Hvem burde jeg kontakte for å få dette fikset? Jeg håper ikke det går på forsikring for å få erstattet den lille knappen? Jeg har nemlig ingen forsikring på PCen så vidt jeg har skjønt det. Er vel ikke nødvendig å sende den inn til reparasjon osv..? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvilken pc er det snakk om? Siden dette ikke vil gå på noen garanti eller reklamasjon, så ville jeg prøvd å få tak i f.eks en delepc. Slikt funner du på Qxl, Finn og flere andre plasser. Du kan jo høre med produsent om de er villige å ta det på garantien, om det ikke har gått ut. Kan jo være verdt et forsøk. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Garanti dekker heller ikke slike ting. Mnen tilbake til spørsmålet. Du henvender deg til produsent/importør/salgssted. De vil enten kunne selge deg et tastatur eller henvise til servicested som kan selge (evt bytte). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du kan også kontakte et serviceverksted og spørre om de har tastatur liggende som du kan kannibalisere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå