Ariana Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei. Jeg er på jakt etter en fiske plass i Bergen og områder f.eks. Fjell, Askøy etc. Ikke i søttvann og ikke med båt men ett sted man kan kaste sluken fra jord til havet og man kan få noen fisker altid. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei. Jeg er på jakt etter en fiske plass i Bergen og områder f.eks. Fjell, Askøy etc. Ikke i søttvann og ikke med båt men ett sted man kan kaste sluken fra jord til havet og man kan få noen fisker altid. Det er mange flotte fiskeplasser langs veien på Sotra nordover. Spesielt flere av broene har fine plasser. Ellers er det bra fiske ved Vatlestraumen. Også på Bjorøy finner du fine plasser. Straume bro før Søreide er fin, men tidvis overbefolket. Der får man alt fra normal sjøfisk til mer eksotiske (sjøørret og laks f.eks). Askøy har flere plasser. Foretrekker helt ute ved Herdla selv. Både på øst og vestsiden er det fint. Nord ved fuglereservatet er det fint, men stengt store deler av året. Å love fisk alltid er umulig og fisket i havet fra land er blitt dårligere med årene, men jeg har enda til gode å reise hjem uten fisk (bank i bordet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå