Olum Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Ble lansert fler lister i går. Blant annet en liste med 250 kortfilmer. Lenke til kommentar
Bluto Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Så icheckmovies består bare av diverse kjente lister som man skal hake av? Man kan ikke finne fram til en hvilken som helst film å krysse av den? For å finne ut ca hvor mange filmer man har sett i alt? Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Så icheckmovies består bare av diverse kjente lister som man skal hake av? Man kan ikke finne fram til en hvilken som helst film å krysse av den? For å finne ut ca hvor mange filmer man har sett i alt? Det er jo det man har IMDb for. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Et lite spørsmål til alle brukerne av denne nyttige nettsiden: Hvilken/hvilke lister har dere som mål og fullføre og hvilke lister ser dere på som mest "prestisje" og fullføre? Selv har jeg veldig sansen for TSPDT listen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Et lite spørsmål til alle brukerne av denne nyttige nettsiden: Hvilken/hvilke lister har dere som mål og fullføre og hvilke lister ser dere på som mest "prestisje" og fullføre? Selv har jeg veldig sansen for TSPDT listen. Box office er en grei liste å se alt av, så slipper man "Har du ikke sett den?!". Utenom det synes jeg Reddit sin topp 250 er en solid liste sammen med Empire sin topp 500. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg går for å fullføre en del topp 50 lister på imdb først jeg, men det tar jo så sykt lang tid! God motivasjon for å se film da, og finner også mye jeg ikke har hørt om som er knallbra.. Jeg anbefaler alle å sjekke ut topp 10 kortfilmer fra imdb, mange av de ligger på youtube eller andre steder på nett.. Mye bra og mye morsomt der, har bare sett 5-6 selv da, men det går fort å se 3-4 stk.. BTW, ser at den norske filmen Reprise faktisk ligger på en liste der, The 21st Century's Most Acclaimed Films. Ble litt overraska da jeg så det, men for all del, det er jo en ganske god film da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg fokuserer mest på IMDb Top 250 og 1001 movies... Har også lyst til å fullføre Roger Ebert, TSPDT og den obskure Jonathan Rosenbaum. Kortfilmlista Brief Encounters hadde også vært noe. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Eneste jeg forsøker å "pushe" meg til nå er å se topp 50 dokumentar. Naturligvis veldig mye bra der. Endret 30. januar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har sett en av de dokumentarene bare. The Union: Business behind getting high. Knallbra dokumentar som viser oss at marihuana så absolutt ikke burde vært forbudt! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Eneste jeg forsøker å "pushe" meg til nå er å se topp 50 dokumentar. Naturligvis veldig mye bra der. Jeg har også tatt sikte på den lista. En av de siste jeg så var For All Mankind (Blu-ray). Den var nydelig og ikke minst veldig spennende. Endret 30. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dokumentarererer om verdensrommet er så forbanna delicious. In The Shadow of the Moon var bunnsolid. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Mange som har sett Insomnia her btw? Så den var på criterion lista, antageligvis som eneste norske film. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 En grei film, men jeg foretrekker helt klart Nolan sin remake. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Foretrekker helt klart Skjoldbjærg sin original. Skarsgård fungerer utmerket som plaget politimann. Biosphere leverer i tillegg et godt soundtrack. Dokumentarlisten hos iCheck virker noe tilfeldig. Har sett 10/50. Planlegger å se mesteparten innen sommeren. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ny liste: A Taste of Spain Flott med en spansk liste. Mye bra som kommer derfra! Lenke til kommentar
Wise-Mobster91 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Er ikke så ekstremt flink med data så jeg vet ikke hvordan jeg klarer å legge ut listen min. Noen som kan forklare enkelt hvordan jeg gjør det? http://www.icheckmovies.com/profile/wiseguy/ Endret 2. februar 2010 av Wise-Mobster91 Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er ikke så ekstremt flink med data så jeg vet ikke hvordan jeg klarer å legge ut listen min. Noen som kan forklare enkelt hvordan jeg gjør det? http://www.icheckmovies.com/profile/wiseguy/ ??? Du kan ikke legge ut private lister. Men du kan anbefale (relevante) lister til staben. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Om du vil laga eigne lister er www.listsofbests.com betre. Lenke til kommentar
Wise-Mobster91 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Er ikke så ekstremt flink med data så jeg vet ikke hvordan jeg klarer å legge ut listen min. Noen som kan forklare enkelt hvordan jeg gjør det? http://www.icheckmovies.com/profile/wiseguy/ ??? Du kan ikke legge ut private lister. Men du kan anbefale (relevante) lister til staben. Jeg mente å legge ut profilen slik det står på side 1 der og som lufen har gjort det. Endret 2. februar 2010 av Wise-Mobster91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå