Olum Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Lite aktivitet her for tida. iCM har nå over 100.000 brukere, og Norge er en av de største nasjonalitetene. Jeg føler siden blir enda bedre for hver dag som går. Følger dere noen lister, eller bruker dere iCM kun for å ha en oversikt over sette filmer? Jeg har har nå 95/100 på The 100 Greatest Sci-fi Movies, hadde rundt 40/100 da jeg begynte for et par mnd siden. Skal gyve løs på 1001 Movies You Must See Before You Die hvor jeg for øyeblikket bare har 380/1001. Satser også på Top 100 Animated Features of All Time, 101 War Movies You Must See Before You Die og 100 Norwegian Films You Must See. Endret 14. oktober 2012 av Olum Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Gasnke bra at siden har fått så mange medlemmer. Har egentlig ingen spesielle lister jeg har som mål og fullføre, mest som et verktøy til å oppdage nye filmerjeg ellers kanskje aldri ville visst om. Kan si at jeg prøver å se flest mulig filmer fra Cashiers du cinema listen, men det er mange filmer der det er vanskelig å få tak i. Noen umulige, som kun kan lastet ned i shitty kvalitet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg er en veldig passiv bruker. Oppdaterer ICM kanskje 1 gang i måneden, og da må jeg prøve å komme på hvilke filmer jeg har sett. Så det er nok endel jeg aldri har huket av, selv om jeg har sett de. Jeg ser heller aldri filmer basert på "lister" på ICM. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Gasnke bra at siden har fått så mange medlemmer. Har egentlig ingen spesielle lister jeg har som mål og fullføre, mest som et verktøy til å oppdage nye filmerjeg ellers kanskje aldri ville visst om. Kan si at jeg prøver å se flest mulig filmer fra Cashiers du cinema listen, men det er mange filmer der det er vanskelig å få tak i. Noen umulige, som kun kan lastet ned i shitty kvalitet. Hvilke filmer er det du sliter med å finne? Send en PM så skal jeg se om jeg kan få hjulpet deg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Om man titter i kommentarfeltet på filmen, er det ofte folk har lagt ut link til hvor du kan se den. Ellers har man jo sider som KG. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Forkortelsen KG fungerer dårlig på dette forumet. Da alle tenker Kvinneguiden med en gang. Men ja, det er en fantastisk tracker. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hadde en del tid til overs idag så laget like så godt lister for alle kåringene vi har hatt på diskusjon.no Topp 100, 2009 Topp 30 filmer fra 1888-1939 Topp 30 filmer fra 40-tallet Topp 30 filmer fra 50-tallet Topp 30 filmer fra 60-tallet Topp 30 filmer fra 70-tallet Topp 30 filmer fra 80-tallet Topp 30 filmer fra 90-tallet Topp 30 Animasjonsfilmer Topp 30 Julefilmer Topp 30 Western Topp 30 Komedier Topp 30 Krigsfilmer De kåringene som det allerede var laget liste for: Topp 100, 2012 Topp 30 Sci-fi Topp 30 filmer fra 2000-tallet Topp 30 World Cinema Topp 30 Norske filmer 4 Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg er avhengig av icheck..... og ligger og vaker rundt 240...plass. Tøft i "toppen"! Kjekt å se Topp30Julefilmer-listen der. Fikk noen tips til juleferien. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Watchlist-funksjonen, anbefalingene, muligheten til å ha oversikt. Beats rotten tomatoes imo. Snart kommer nytt design også på iCM. Blir bra Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Ville ikke holdt pusten for et nytt design, har vært snakk om det nye designet siden 2013. Bruker siden daglig og må si jeg foretrekker det gamle designet etter å ha prøvd ut det nye. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Jeg skyter av venstre nøtt hvis det nye designet kommer i år. Går helt fint for meg om det ikke gjør det heller. Skulle ønske admin kunne fokusere på å fikse bugs istedenfor for å endre design når det er så mye småbugs som gjør brukeropplevelsen dårligere. Endret 7. mars 2017 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå