afirm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hadde håpt å få bli med på Beta-testinga, men vi får sjå. Fekk aldri donert, hadde problem med paypal'en min då doneringa var oppe. Reknar med å kjøpe Premium so snart det kjem. Skal bli spennande med 2.0! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ser ut til at "Pro" vil koste 3 euro i måneden, mens "basic koster 1 euro i måneden. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 3 euro i månaden? Det var litt meir enn eg hadde trudd! Eg får ta å sjå når vi kjem so langt kva eg gjer. Korleis virkar den nye versjonen då? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jepp, jeg donerte 50 dollar med en gang det forslaget kom. Og da har jeg vel Pro i to år. Det tjente seg, tada! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Edit: neh, sutring. Endret 19. oktober 2011 av tjalla Lenke til kommentar
afirm Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Sjekka litt ut med betatestinga no, eg og. Verkar lovande! Likar spesielt det at ein nok kan få slike Regissør-lister. Slik at ein lett kan sjå kva ein tildømes manglar å ha sett av Hitchcock. EDIT: Mest kritisk til måten det er vanskeleg å få oversikt over alle lister. Tykkjer og ein burde kunne lese direkte kor månge checks ein har på ei liste, i staden for å måtte halde over, og vente på hjelpetekst. Endret 19. oktober 2011 av afirm Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Uff, liker særdeles dårlig layout'en på 2.0 og hvordan de offisielle listene kommer hulter til bulter. Why fix it if it ain't broken?! Er det noe jeg overser slik at jeg kan ha listene slik som de nogenlunde var? Endret 27. desember 2011 av tjalla 1 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Tror ikke det er noen muligheter ennå. Men layouten, spesielt på dashboard-siden, er vist noe de vil jobbe med for å forbedre i tiden fremover. Ellers er det en del irriterende bugs der pr. nå. Men det jobbes vist på spreng for å nøste opp i dette. Jeg synes også den nye layouten er svært uvant, men jeg antar at jeg kommer til å vende meg helt til den, som jeg har gjort opp igjennom med endringer på f.eks. IMDb. (Ikke at jeg bruker den ekstrem-utagerende layouten som er standard på IMDb nå da men ...) Endret 27. desember 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Virker som de har prøvd å legge til for mange ting og det gjør det hele veldig uoversiktlig. But still, regner med de ordner ting etterhvert + at vi blir vant til det. Men det er uansett masse fine nye funksjoner, så hvis de arbeider med layouten så blir det sikkert bra. Forøvrig så bruker jeg fortsatt IMDB sitt gamle theme Anyways noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilke awards jeg er nærmest å få? edit2: Nvm, fant det edit: Min ICM konto: http://www.icheckmovies.com/profiles/sureup/ Endret 27. desember 2011 av sureup Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hvordan legger jeg filmer til owned? Sitter med et nettbrett, så mouse-over på ikonene ved check-boksen blir verre. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Her f.eks.: Forøvrig skal vi lage en ICM gruppe for diskusjon.no medlemmer? Og hvis ja, skal den være åpen for alle eller lukket for de som har postet/poster her? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 En gruppe for medlemmer på diskusjon.no kunne sikkert vært morsomt. Ser ikke hvorfor den ikke skulle være åpen heller. Tullete folkene på ICM har klart å gi Premium Pro-en min til en annen bruker. Sendte en mail for noen timer siden, så får håpe de får fikset opp i det. For øyeblikket har jeg "bare" gratisbruker. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Takk sureup. Er spent på hvordan det vil bli med personal lists. Ser for meg at mange vil lage regissør/skuespiller-lister, og det blir fort rotete hvis det kommer identiske lister. Når det er sagt, så har jeg laget min første liste selv, siden den ikke fantes allerede. David Fincher Filmography Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Faen, oppgraderte nettopp til pro. Nå får jeg hverken checka filmer eller lagt de til owned. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Faen, oppgraderte nettopp til pro. Nå får jeg hverken checka filmer eller lagt de til owned. Edit: Fixed. Noen som vet om noen rask måte å adde filmer til owned? Eller er å legge til en og en eneste mulighet? Endret 28. desember 2011 av BreezerBoyToy Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Ja det er mye kluss nå, kanskje også i overkant mye med tanke på den omfattende beta-perioden de har hatt. Men jeg er overbevist om at ting kommer til å gå på skinner iløpet av ikke altfor lang tid. EDIT: Har du forresten prøvd Ctrl+F5, på siden? Dette har fikset mange bugs for en rekke folk. Endret 28. desember 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 DEet funket og oppdatere siden ja. Mye rot der nå, men har også trua på at det blir mer oversiktelig snart. Det som plager meg mest er hvordan man må bla i de offisielle listene nå. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Sånn da har jeg laget en gruppe for diskusjon.no sine medlemmer: http://www.icheckmovies.com/groups/diskusjon.no+members/ Så det er bare å joine. Om det er flere som vil at vi skal gjøre den lukket og bare akseptere folk som poster/har postet her så er det bare å si ifra så kan vi endre det etterhvert. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Add gjerne meg også. Jeg har kun sjekket de jeg har sett siden i sommer sånn sirka. Addet de jeg var sikker på at jeg hadde sett i "box office lista", men ellers er listene mine flunka nye. Skulle jeg addet alt jeg har sett i livet hadde jeg hatt en ukes jobb, hehe.. Flott verktøy for oss filmglade folk detta her Imdb top 250 lista har blitt hovedmålet her i livet, hehe Profil-Link: http://www.icheckmovies.com/profiles/wolfboy81/ Endret 3. januar 2012 av Xandathrii Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg legger merke til at du har link til en IMDb vote-history i signaturen din, hvis det er din egen (jeg får ikke åpnet siden i linken), og du har stemt på flere filmer der enn du har checket på iCheck, kan du lett importere vote-historien din [HER]. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå