Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hmm, trodde ikke dette var "hvem-har-lengst-tiss" konkurranse jeg... but maybe that's just me? Du leder jo så ingenting å skamme seg over Poenget var at jeg synes ikke det er en konkurranse som man skal lede, vinne eller tape. Jeg ser på siden som ett fantastisk verktøy til min filminteresse, og kunne utvide den Ser ut som om jeg leder. Tydeligvis er det ikke alle som deler oppfatningen min... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Uansett er icheckmovies et flott verktøy for å oppdage nye filmer! Det blir vel til at jeg stadig besøker siden etter jeg blir "ferdig" med IMDb 250-lista. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ser ut som du snart har tatt knekken på IMDb-listen, cun. Se gjerne gjennom min og anbefal noe blant det usette. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Ser ut som du snart har tatt knekken på IMDb-listen, cun. Se gjerne gjennom min og anbefal noe blant det usette. Jeg anbefaler selvfølgelig The Best Years of Our Lives. Den inneholder skuespill som du liker, jfr realistisk skuespill på 40- og 50-tallet, nevner bare On the Waterfront som en mulig sammenlikning. I tillegg handler den også om USA, militæret og diverse forhold i de gråsonene. Jeg tror og håper at den vil falle i smak hos deg EDIT: Og da kjøpte jeg den likesågodt på DVD. Play.com, 60 kroner Endret 13. september 2009 av Cuneax Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er lagt til ein del nye lister i kveld - racet held fram Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Ser ut som du snart har tatt knekken på IMDb-listen, cun. Se gjerne gjennom min og anbefal noe blant det usette. Jeg anbefaler deg M på det sterkeste. God tysk thriller fra ingen ringere enn Fritz Lang. Den er spennende og har absolutt tålt tidens tann. @magnusbe: Nye lister? Edit: Dæven, det var et par nye lister, ja. Håper på flere kvalitetslister, men ikke at det skal bli helt i overkant slik som på listsofbests. Edit2: INFO: I de nye listene vil mange av dere oppdage at det er mange filmer å krysse av på selv om dere har de i Vote History. Endret 13. september 2009 av Olum Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Poenget var at jeg synes ikke det er en konkurranse som man skal lede, vinne eller tape. Jeg ser på siden som ett fantastisk verktøy til min filminteresse, og kunne utvide den Var heller ikke ment som en dette er en konkurranse kommentar den første jeg hadde, den andre var bare et dårlig forsøk på du har en større tiss enn meg spøk i fra min side. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvorfor skulle det vært flere filmer der? Det er ikke meningen å ha en oversikt over så mange filmer som mulig. Det kommer flere filmer der naturlig etterhvert, ettersom de kommer inn på diverse lister. Mulig at de legger til flere lister etterhvert også. Jeg er i den forstand at hjemmesidens tittel gjenspeiler hensikten med den, nettopp å huke av filmer man har sett. Derfor ønsker jeg flere filmer i databasen, utover det som befinner seg nå under alle listene til sammen. Ingressen under hjemmesidetittelen er: «How many movies have you seen?» Det nå min oppfatning. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Det ville ikke vært noe problem om de hadde utvidet databasen med flere filmer, men jeg håper det ikke ender opp med det usystematiske, rotete rælet listsofbests er. I nyeste patchen står det dette "Feature: direct link to buy a movie added (where possible)". Dette er desverre en retning mot listsofbests. Listene er mye mer rettet mot å kjøpe filmer enn å se filmer. Edit: De har jo lagt til flere lister nå, noe som også betyr flere filmer. Jeg tror heller ikke de er "ferdige" med å legge til nye lister heller, så databasen deres vil nok vokse betraktelig framover også. Endret 14. september 2009 av Olum Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg var egentlig skeptisk med en gang jeg så "top grossing", men nå som "best sequels" også er med så er det ikke så lenge til man finner "biggest flop" eller lignende, og da er poenget borte. Endret 14. september 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Virker som det er noe galt med siden nå. Får ikke opp noen av listene, og det er 0 brukere der Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Sikkert bare et midlertidig problem. Det beste å gjøre ved slike situasjoner er å vente og se. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Jeg regner med de er oppe og går igjen snart. Skulle inn og sjekke om det var noen oppdateringer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Listene er oppe igjen nå... Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg lager her en liste over hvilke filmer som går på "de vanlige kanalene" kommende uke. Tar kun med filmer som ligger på en av listene på Icheckmovies. Om det er ønskelig kan jeg godt fortsette med dette framover. Ja takk. Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Maaange av imdb-listene hvor jeg har 23–24 filmer sett, altså bare en eller to filmer fra bronse-award. Endret 18. september 2009 av kjidel Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Ehm... jeg fikk det visst ikke til... er bare å få "large signatures" og kopiere lenken og så på IMG? Endret 18. september 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://www.icheckmovies.com/profile/widgets/#largeSignatures "Get the UBB code" F.eks.: [img=http://www.icheckmovies.com/signature/4352/general.png] Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Derja, thanks, Cun! :o) Endret 18. september 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Link til profilen din også, Xtra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå