Uncle Scrooge Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvorfor har egentlig IMDb egne sider for hver eneste episode av en serie? Unødvendig... Hvorfor ikke? For deg har det jo ingenting å si, bare å la vær å gå innpå.. Og som afirm sier, lett måte å finne gjesteskuespillere på osv. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvorfor har egentlig IMDb egne sider for hver eneste episode av en serie? Unødvendig... Fordi det er det beste alternativet: 1: Det er en egen episode 2: Hver episode har egen handling, ofte trenger ikke episodene å ha noe som helst å gjøre med hverandre (Master of Horror, Twilight Zone= 3: Episoder har forskjellige regisører og skibenter 4: Episoder har (ofte) forskjellige skuespillere 5: Du vil helt sikkert vite hvilke episoder du har sett. Det gjør det veldig lett med Simpsons og sånt 6: Kanskje du vil vite hvor langt du har kommet Men at de blir importert til ICM blir for dumt. Da kan de lage en egen side, eller avdeling, kalt I Check TV(series/episodes), kanskje de til og med kan ha I Check Music, hvem vet. Bare ikke det er blanded med filmene. Importerte i går uten å vite om dette og fikk fullt av TV-episoder. Skal jeg ta å fjerne alle manuelt? Fysj! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Av hva jeg har fått med meg kommer det en frivillig funksjon som vil usynliggjøre de filmene som ikke har kommet på en liste enda. Hadde heldigvis ikke mer enn 180 checks som ikke var på én liste. Tok litt tid, men nå har jeg bare filmer som er på lister. Liker at brukerne kan stemme fram filmer som ikke er på siden allerede, men for min del er denne muligheten litt uinteressant siden jeg aldri bruker favourite/dislike-knappene uansett. For å holde orden på hva man har sett, fungerer Imdb bra nok fra før. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Nå er jeg veldig glad for at jeg aldri har votet på episoder på IMDb. 5 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nå er jeg veldig glad for at jeg aldri har votet på episoder på IMDb. +1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Hmm, hvilken blir den neste listen å fullføre? Tarkovsky-maraton i romjula hvert fall. Endret 23. desember 2010 av Nopros 2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg ville gått for http://www.icheckmovies.com/list/reddit+top+250/ hvis jeg var deg, mange filmer der som "alle har sett" som du mangler, spesielt fra de siste 20 årene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvor lang tid tar det før vote history'n blir importert? Importerte den i går, men fortsatt ikke skjedd noe. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Skal bli importert med en gang. Du kan jo prøve på nytt. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Hvor lang tid tar det før vote history'n blir importert? Importerte den i går, men fortsatt ikke skjedd noe. Brukte du Add new movies!-siden, eller Settings -> Import -> Import your IMDb votes? Hvis du ønsker å importere IMDb Vote Historyen din for og automatisk checke alle de du har stemt på må du benytte deg av den siste løsningen. Add new movies! er kun for å legge til filmer som ikke ligger inne i databasen til iCheck. Endret 23. desember 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Thanks Brucki Boi. Hadde brukt den førstnevnte funksjonen, derfor det ikke gikk, så klart. God jul. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Perfekt.... tok meg ca 1 minutt å bli hekta Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Bare jeg som ikke får importert vote history? Får timeout hver gang :S Lenke til kommentar
afirm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Same problem her. Var slik i går óg. Reknar med at det ordnar seg, er vel månge som driv å importerar no om dagen.. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Virkelig? Internettvideoer? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg driter egentlig i det, så lenge de ikke begynner å adde filmklipp man ikke finner på IMDb engang. Det er bare å la vær å krysse av på dem om du ikke vil ha de med. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Henger meg på Olum her. Og så lenge de ikke kommer på noen lister er det vel bare å late som de ikke eksisterer. Ingen som tvinger deg til å huke de av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Piet nevnte at det snart kom en måte skille mellom listefilmer og alle filmer, slik at (forhåpentligvis) man kan søke etter filmer og kun få opp listefilmer. Litt mellomfase gående nå, det overlever vi. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Eh, familiy guy episodene er checkable og gir +count. Yay 150 episoder ....... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Jeg gidder ikke stemme på episoder på IM(ovie)Db og jeg gidder heller ikke checke dem på iCheckMovies. Endret 29. desember 2010 av Olum 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå