Dorian Gray Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Var mildt sagt mye mindre bra der. I tillegg har de valgt Avatar for å symbolisere tiåret, noe jeg finner litt interessant. Ikke minst fordi den kom ut i 09 og derfor ikke er på listen. Når det er sagt så er det vanskelig å finne et ikon som fungerer så tidlig i prosessen. Kommer det en ny Star Wars eller Jaws i løpet av de neste ti årene så kan det jo alltid byttes ut. Jeg kommer ikke på noen bedre forslag, egentlig - kanskje et bilde av Zuck?^ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Care hva slags bilde som står der da? Avatar er jo en bra film...men ja det er jo litt rart pga den er fra 2009 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Man har vel lov å bry seg om forskjellige ting? Jeg synes det er interessant å tenke på hvilken film som kommer til å representere dette tiåret, ikke bare på ICM men ellers. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hmm, jeg så visst feil. 11/50 hadde jeg. Men Edge of Darkness? Virkelig.. Det er jo en veldig, veldig dårlig film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hmm, jeg så visst feil. 11/50 hadde jeg. Men Edge of Darkness? Virkelig.. Det er jo en veldig, veldig dårlig film. Den forsvinner nok så fort det blir laget 28 filmer som er bedre i 2010/2011, osv. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har faktisk bare sett 4/50 filmer på den nye lista. Egentlig ikke så overraskende med tanke på at jeg er ganske dårlig på å få med meg ny film. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Haha, jeg har sett to. :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Haha, jeg har sett to. :!: Samme her, har ikke vært så mye på kino i år Apropo nye lister, vet noen når de nye kommer? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Mener du versjon 2.0? Forhåpentligvis snart, det er så mange bra filmer som ikke finnes på iCM :/ Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Da har jeg laget meg profil også, ikke ferdig med å oppdatere enda, men her er profilen min: http://www.icheckmovies.com/profile/-sindre/ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Da er du lagt til. Legg ut signatur også, slik at førsteinnlegget blir pent og ryddig Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) mja.. det var meg Endret 19. november 2010 av Musty Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Her er meg. http://www.icheckmovies.com/profile/nopros/ Endret 19. november 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 det er så mange bra filmer som ikke finnes på iCM :/ Nja. Kanskje 2. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 mja.. det var meg Lagt til, men jeg trenger link til profilen din også. Her er meg. http://www.icheckmovies.com/profile/nopros/ Lagt til. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 mja.. det var meg Lagt til, men jeg trenger link til profilen din også. allright http://www.icheckmovies.com/profile/meller/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Quick tip: Følg denne linken og se hvilke filmer du kanskje burde sette deg ned med fremover. Min personlige topp 5 der er: 8 1/2 The Best Years of Our Lives LotR: RotK Andrey Rublyov The Wages of Fear Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Deler noen filmer med deg gitt. Gone by the wind The best years of our lives Andrei Rublev Wages of fear Sullivan's travels (som jeg faktisk aldri har hørt om) Førstnevnte har jeg hatt lenge på BD, men jeg klarer rett og slett ikke å sette meg ned med den. Kan fort bli som Ben-Hur - en lidelse å komme seg gjennom. Endret 20. november 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå