spankpos Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Endret 3. mai 2010 av spankpos Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg trenger link til profilen din også, spankpos Lenke til kommentar
afirm Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Her er linken til profilen hass Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Da er han lagt til i førstepost. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Min profil Endret 7. mai 2010 av SkinnyT Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Yay! http://www.icheckmovies.com/blog/icm+2.0+preview+checking+any+movie/ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Uff, der forsvant hele hensikten med icheckmovies for min del. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Både ja og nei, irriterende å ikke finne filmer man _vet_ fortjener en plass på listen men når anything kan bli lagt til så blir kanskje litt meningen borte. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Akkurat på samme måte som man _vet_ at bildet man malte på kunst og håndverk burde få plass på museum. Nei, for min del er icheckmovies et nettsted hvor de annerkjente filmene skal få råde. Vi har imdb til alt annet. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Uff, der forsvant hele hensikten med icheckmovies for min del. Hvorfor det. Ingenting har forandret seg, hvis vi ser bort ifra muligheten til de nye filmene å komme inn på most favorite/seen listene til ICM er det akkurat som før. Det er allerede fullt av filmer der som ikke gir deg "poeng". Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) De filmene du snakker om har vært inne på lister tidligere, så de har som regel en viss kvalitet, men så lenge de holder det ryddig ser jeg ikke noe problem med at man kan legge til egne lister og filmer. Edit. Det positive er vel at vi kan legge ut listene som er stemt frem her på Diskusjon.no Endret 8. mai 2010 av Njormann Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) There were some misunderstandings on how this feature fits into the current iCheckMovies structure. First of all, the focus of the website does not change, this is just an additional feature. Top lists will remain the heart of the website, the top users, neighbors and recommendations will all be calculated the exact same way in iCM 2.0. That means that only movies in the top lists created by us will be taken into account for those algorithms. New movies will not be taken into account, unless they make their appearance in one of the top lists. And yes, the number of checked movies will only take into account those movies that belong to one or more top lists, just like it is now. The competitive aspect of the website is thus left unchanged. Endret 9. mai 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kvifor er ikkje Jarhead på icm? Ein fantastisk film, IMO. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Hvorfor Jarhead ikke er på ICM? Fordi den ikke er god nok til å ta en plass på en av listene. Men nå kommer jo alle filmer med der. Noen som veit når 2.0 kommer? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Way, første silver award jeg har fått Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Uhm. Greia med 2.0 er at vi kan adde "drittfilmer", men de øker ikke checkcount? Lenke til kommentar
Temur Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 En av de beste måtene å føre en komplett "checkcount" på er å benytte seg av IMDbs Vote history-funksjon Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Uhm. Greia med 2.0 er at vi kan adde "drittfilmer", men de øker ikke checkcount? Riktig fatty. De personlige listene blir en litt separat del fra det originale konseptet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Uhm. Greia med 2.0 er at vi kan adde "drittfilmer", men de øker ikke checkcount? Riktig fatty. De personlige listene blir en litt separat del fra det originale konseptet. l4lz. Sjekka ut Relics:Einsteins Brain. Ok lame. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Sjekka ut Relics:Einsteins Brain. Hehe. Klassiker det. Likte du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå