Olum Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg anbefalte dem listen. Bare fint om flere gjør det samme. Hadde vært morsomt med en liste over norske filmer også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hadde vært kult om de la til bottom 100 lista til imdb :!: Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Når 2.0 kommer skal man vel kunne legge til egne lister, men er det også slik da at det går an å legge til nye filmer? Eller blir det noe admins må gjøre? Er jo en god del filmer som mangler mener jeg. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Testet det ut nå Var litt fett Endret 22. mars 2010 av GrevenLight Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg anbefalte dem listen. Bare fint om flere gjør det samme. Hadde vært morsomt med en liste over norske filmer også. Fikk dette svaret : Hi, We will definitely add that list, you Norwegian guys make up a large portion of the iCheckMovies users! Thanks for the link. Cheers, The iCheckMovies team Og jeg addet deg til førsteposten, GrevenLight Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Vi har tatt over ICM ja. Snart er Amerikanerne en minoritet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Importa på nytt fra IMDb i dag, og gikk gjennom et par lister. Bare der fant jeg 42 filmer jeg hadde glemt å gi stemme til på IMDb, så er spent på å se hvor mange jeg har glemt totalt sett om jeg gidder å gå gjennom alle listene. Endret 23. mars 2010 av Atald Lenke til kommentar
Wise-Mobster91 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er det flere enn meg som ikke får medalje på den nye All time box office Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Mmmm, nei - fikk gullmedaljen min jeg; Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Lawliet Endret 27. mars 2010 av Lawliet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 TheDarkListener, jeg trenger link til kontoen din også. Lawliet, du ligger allerede i førsteposten Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Norsk liste! http://www.icheckmovies.com/blog/top+lists+and+compare+seen+movies/ Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vet ikke om noen har nevnt det før, men: http://www.icheckmovies.com/about/roadmap/ Coming soon Enable users to view previous versions of top lists More RSS feeds Coming later Export top lists (and checked/favorite//watchlist/didn't like status) to Excel Enable all movies on IMDb to be checked Enable users to create and share lists Enable users to create and join groups Create an API Create an iCheckMovies Facebook application Create an iCheckMovies iPhone application Movie overviews per year/decade More (diverse) top lists Vet ikke helt hvor stas jeg synes det blir å ha alle imdb-filmene der. Er jo som sagt heller en genial måte å ha styring på diverse top-lister. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Der kom amandalista, ja. Den lista bør eg då kunne fullføre. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Tipset mitt om Amanda-lista ble tatt med Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvis de tar med alle filmene på imdb kommer jeh til å boikotte icheckmovies umiddelbart. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Håper virkelig ikke det skjer. Mister jo halve poenget med siden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå