Olum Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg synes det er så utrolig kjedelig å holde på med forumkodingen. Nesten så jeg burde satt en av driftfolka på jobben, siden de er så utrolig frelst med dette nye forumet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Jeg påtok meg arbeidet med å omkode førsteposten, så etter mye om og men er den endelig tilbake til sin vanlige form. Olum, bare copy/paste koden under denne streken og oppdater førsteposten. Hvorfor er forresten ikke alle brukerne samlet i førsteposten - er det noen tekniske begrensninger? ------------------------------------ På Icheckmovies kan du krysse av på filmer du har sett i et godt utvalg av lister; IMDb Top 250, alle sjangrene, AFI-listene, 1001 Movies You Must See Before You Die, TSPDT, Ebert's Favorites etc. Du kan også importere din IMDb Vote History slik at det ikke blir like mye arbeid med å krysse av filmer. Noe som gjør at det blir enda morsommere å se filmer, er Award-funksjonen: How do I get awards? You get awards for checking at least half of the movies in a list. The thresholds for gaining an award are as follows: Bronze Seen 50% of all movies in a top list Silver Seen 75% of all movies in a top list Gold Seen 90% of all movies in a top list Platinum Seen 100% of all movies in a top list Liste over brukerne: 2mmy91 afirm Batnobbit Bruckiania Cerb89 cmptrwlt Crinderman Cuneax CypheroN Dorian Gray Era Vulgaris Glutar HeHauken Endret 4. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Tusen takk! Jeg ble rett og slett demotivert av tanken på å fikse det. Ja, det var noen tekniske begrensninger så jeg måtte spre det ut over flere tråder. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da ble det gull i Empires topp 500: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Grattis! Endret 6. mars 2010 av tjalla Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Nye lister: BAFTA - Best film AV Club's The New Cult Canon Livejournal Russian top 100 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Denne siden er genial når det gjelder å finne nye filmer å se. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Det er en fantastisk side, ja. Håper bare at de som lagde den, fortsetter å holden den ryddig og fin. Det verste jeg vet er gamle, potensielt gode, nettsider som bare ligger og støver ned. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det ser ikke ut som de gir seg med det første, så man får bare håpe at de klarer å holde den i gang. Denne siden har mer engasjement og tilbakemeldinger til brukerne enn twofifty noengang hadde. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kul side. Min profil Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Legger du ut signaturbildet også? Det blir så mye finere i førstepost om alle gjør det Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hehe, skjønner det. Here you go. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hurra, da var jeg ferdig med Shorts. Endret 20. mars 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg ser at det er kommet inn noen nye siden sist jeg sjekket, bl a "Same procedure as last year, Ms Sophie?" aka Dinner for One. Da mangler jeg bare 12 stykker på den listen, det burde jeg klare i løpet av kort tid. Kataton: Hva anbefaler du? La jetee er først på listen, jeg begynte på den for lenge siden og slo av uten å huske hvorfor, men utenom det - har du noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg kommentere nettopp følgende på den lista: Why is is frustrating? I just completed the list, and I really found some gems on the way. Sure there were some really boring ones, but I really liked most of the Soviet cartoons ( the Vinni-Pukh series) and also that French one, Skhizein (2008). Russisk og fransk animasjon er altså det jeg har å anbefale nå. Lenge siden jeg så de andre på lista, så jeg husker ikke så godt hva annet jeg likte noe særlig. Mener jeg ble bergtatt av L'homme qui plantait des arbres også, da. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Ett par jeg husker i farten som bra, er Validation og Ilha das Flores. (Validation er lagd av Kurt Kuenne, som nå kanskje er best kjent for Dear Zachary...) Driver med en gjennomgang av kortfilmlistene jeg også... Brief Encounters står for tur bare IMDB 50 lista er unnagjort. Endret 20. mars 2010 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Må også nevne La rivière du hibou som et lyspunkt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Country-specific top lists We got a lot of positive feedback on the country-specific top lists, so we decided to add another six of them! You can now explore the wonderful cinemas of Sweden, Hollande, Spain, Mexico, Germany and Russia. Furthermore, we added the much requested, inflation-corrected, all time box office list. Here are the new lists: All Time Box Office (inflation corrected) Russian Guild Of Film Critics - Best Russian Films The 100 Most Significant German Films Nederlands Film Festival - Gouden Kalf Guldbagge Award Goya Award Ariel Award Kilde: http://www.icheckmov...ific+top+lists/ Noen som har forslag til en tilsvarende norsk liste? Endret 22. mars 2010 av Kataton Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Noen som har forslag til en tilsvarende norsk liste? Amanda for beste norske kinofilm? http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_Amandapris-vinnere#Beste_norske_kinofilm Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Anbefal den listen til dem! På tide at Orions Belte fant veien til ICM. Fint at de har fått nye lister. Ga meg bare 5 flere checks, men mange interessante nye filmer har dukket opp. Mannen på taket(på den svenske listen) ser spesielt spennende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå