Gå til innhold

Tråden for oss som digger Icheckmovies

Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg påtok meg arbeidet med å omkode førsteposten, så etter mye om og men er den endelig tilbake til sin vanlige form. Olum, bare copy/paste koden under denne streken og oppdater førsteposten. Hvorfor er forresten ikke alle brukerne samlet i førsteposten - er det noen tekniske begrensninger?

------------------------------------

Icheckmovies kan du krysse av på filmer du har sett i et godt utvalg av lister; IMDb Top 250, alle sjangrene, AFI-listene, 1001 Movies You Must See Before You Die, TSPDT, Ebert's Favorites etc. Du kan også importere din IMDb Vote History slik at det ikke blir like mye arbeid med å krysse av filmer.

Noe som gjør at det blir enda morsommere å se filmer, er Award-funksjonen:

How do I get awards?

You get awards for checking at least half of the movies in a list. The thresholds for gaining an award are as follows:

Bronze

Seen 50% of all movies in a top list

Silver

Seen 75% of all movies in a top list

Gold

Seen 90% of all movies in a top list

Platinum

Seen 100% of all movies in a top list

Liste over brukerne:

2mmy91

general.png

afirm

general.png

Batnobbit

general.png

Bruckiania

general.png

Cerb89

general.png

cmptrwlt

general.png

Crinderman

general.png

Cuneax

general.png

CypheroN

general.png

Dorian Gray

general.png

Era Vulgaris

general.png

Glutar

general.png

HeHauken

general.png

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ser at det er kommet inn noen nye siden sist jeg sjekket, bl a "Same procedure as last year, Ms Sophie?" aka Dinner for One. Da mangler jeg bare 12 stykker på den listen, det burde jeg klare i løpet av kort tid.

Kataton: Hva anbefaler du? La jetee er først på listen, jeg begynte på den for lenge siden og slo av uten å huske hvorfor, men utenom det - har du noen anbefalinger?

Lenke til kommentar

Jeg kommentere nettopp følgende på den lista:

Why is is frustrating? I just completed the list, and I really found some gems on the way. Sure there were some really boring ones, but I really liked most of the Soviet cartoons ( the Vinni-Pukh series) and also that French one, Skhizein (2008).

Russisk og fransk animasjon er altså det jeg har å anbefale nå. Lenge siden jeg så de andre på lista, så jeg husker ikke så godt hva annet jeg likte noe særlig. Mener jeg ble bergtatt av L'homme qui plantait des arbres også, da.

Lenke til kommentar

Ett par jeg husker i farten som bra, er Validation og Ilha das Flores.

(Validation er lagd av Kurt Kuenne, som nå kanskje er best kjent for Dear Zachary...)

Driver med en gjennomgang av kortfilmlistene jeg også... Brief Encounters står for tur bare IMDB 50 lista er unnagjort.

Endret av Hrundi V. Bakshi
Lenke til kommentar

Country-specific top lists

We got a lot of positive feedback on the country-specific top lists, so we decided to add another six of them! You can now explore the wonderful cinemas of Sweden, Hollande, Spain, Mexico, Germany and Russia. Furthermore, we added the much requested, inflation-corrected, all time box office list. Here are the new lists:

Kilde: http://www.icheckmov...ific+top+lists/

Noen som har forslag til en tilsvarende norsk liste?

Endret av Kataton
Lenke til kommentar

Anbefal den listen til dem! På tide at Orions Belte fant veien til ICM.

Fint at de har fått nye lister. Ga meg bare 5 flere checks, men mange interessante nye filmer har dukket opp. Mannen på taket(på den svenske listen) ser spesielt spennende ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...