Gå til innhold

Samsung S8000, på Norsk?

RedLauK

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

Jeg har akkurat fått min Samsung Jet, bestilte den fra pixmania og tenkte da ikke på at menyen da ikke kommer på norsk i telefonen originalt. Ved første oppstart var faktisk menyene på fransk. Jeg fikk da iallefall byttet til engelske menyer og det fungerer egentlig greit for meg, utenom en ting. Jeg har ikke ÆØÅ... noe som hadde vært handy. Er det noen som vet hvordan jeg få fikset norske menyer og spesielt ÆØÅ? Har prøvd meg litt rundt med programmet som fulgte med til pcn uten hell..

Endret av RedLauK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann godtfolk!

Jeg har akkurat fått min Samsung Jet, bestilte den fra pixmania og tenkte da ikke på at menyen da ikke kommer på norsk i telefonen originalt. Ved første oppstart var faktisk menyene på fransk. Jeg fikk da iallefall byttet til engelske menyer og det fungerer egentlig greit for meg, utenom en ting. Jeg har ikke ÆØÅ... noe som hadde vært handy. Er det noen som vet hvordan jeg få fikset norske menyer og spesielt ÆØÅ? Har prøvd meg litt rundt med programmet som fulgte med til pcn uten hell..

Hei. Etter hva jeg har lest rundt omkring, så kan du ikke endre språket om til norsk. Det foreslås at du kan innstalere en norsk firmware, men mange svarer at du ikke kan innstalere norsk FW fordi modellen er en annen en de med norsk språk.

Nå er jeg elendig på å forklare, prøv å søk på forumet, og les tråden om samsung jet i "Rykter og nykomlinger"-forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...