Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]fjerne alkohol lukt i bil

Tosha0007

Anbefalte innlegg

Hei,

No har eg verkeleg lagt gullegget, skulle køyre noko kompisar som hadde med seg eit par ølboksar (ikkje opna). Då det plutseleg kjem ein katt føre meg i vegen som eg bråbremser for fyk den eine boksen i seteryggen og "eksploderer" og fuller bilen, som er foreldra mine sin, med alkohollukt.

Sidan eg no er på randen av hysteri treng eg effektive råd før dei merkar det. Kva kan eg gjera? Noko har sikkert trekt inn i tøyseter, medan anna ligg på overflata av plastinteriør m.m. Korleis kan eg effektivt få fjerna lukta?

mvh

ein fortvila Tosha0007

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pokker :realmad: var det eg var redd for.

Er det noko som er tilrådd å vaske med, dvs som gir mest mogleg effekt?

edit: Har hatt litt kjemi, men går det an å få laga ein ester ut av alkohol dufta?

Skal la vindauga stå opp så mykje som mogleg og håpe at ein del av lukta forsvinn, ellers er eg seld :scared:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Når gjetter jeg bare, men eddik, tar ikke det for lukt og liknende? Vet at eddik er iallefall ypperlig for å få bort nikotin/røyk/gammel lukt. Så forsøk med det. Men det er jo noe som kun kan benyttes mens bilen står i ro..

Men om det fungerer får noen andre svare på.

Lenke til kommentar

Har høyrd tipset om eddik, men er og sjølve skeptisk til å ta det i setet o.l. då og kan trekke ned i setet og sette ny lukt.

Det blir truleg stoffrense og lufting. Nokon som trur luktfjernar kan hjelpe?

Etter ei natt med lufting er det blitt ein del betre, men trur eg har seriøse problem når foreldra skal bruke bilen seinare i kveld...

Lenke til kommentar

Ikke vask med eddik, sett ei lita skål med eddik en plass i bilen så skal det trekke til seg lukta. Ellers så kan vann og klut være et alternativ. Eller legge potetmel på sølet og la det trekke ølet til seg også støvsuge det opp. Kanskje litt seint å legge det på nå siden ølet sikkert har tørket.

Stikk på en bilbutikk og kjøp noe god seterens. Meguairs sin Heavy uty Carpet and Interior Cleaner er ganske god. Bare spray på, jobb litt inn og tørk av med en klut. Trenger ikke støvsuge en gang. Du må sikkert lufte bilen godt og siden ølet fordamper og setter seg over alt i bilen. Lykke til. :)

Lenke til kommentar

Fekk tørka særs bra opp i går, og det "lille" som var att har trekt inn i seteryggen til føraren. Great :wallbash:

Har skaffa meg ein seterens hjå den lokale bensinsatasjonen, og følgd brukarrettleiinga to gonger. No luktar det ikkje så mykje øl, men den "deilige" dufta av seier over sølet. Vonar alkohol lukta ikkje kjem tilbake!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...