Tosha0007 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei, No har eg verkeleg lagt gullegget, skulle køyre noko kompisar som hadde med seg eit par ølboksar (ikkje opna). Då det plutseleg kjem ein katt føre meg i vegen som eg bråbremser for fyk den eine boksen i seteryggen og "eksploderer" og fuller bilen, som er foreldra mine sin, med alkohollukt. Sidan eg no er på randen av hysteri treng eg effektive råd før dei merkar det. Kva kan eg gjera? Noko har sikkert trekt inn i tøyseter, medan anna ligg på overflata av plastinteriør m.m. Korleis kan eg effektivt få fjerna lukta? mvh ein fortvila Tosha0007 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Rensing.... Hehe..Ellers bare vaske selv. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Pokker var det eg var redd for. Er det noko som er tilrådd å vaske med, dvs som gir mest mogleg effekt? edit: Har hatt litt kjemi, men går det an å få laga ein ester ut av alkohol dufta? Skal la vindauga stå opp så mykje som mogleg og håpe at ein del av lukta forsvinn, ellers er eg seld Endret 12. september 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Når gjetter jeg bare, men eddik, tar ikke det for lukt og liknende? Vet at eddik er iallefall ypperlig for å få bort nikotin/røyk/gammel lukt. Så forsøk med det. Men det er jo noe som kun kan benyttes mens bilen står i ro.. Men om det fungerer får noen andre svare på. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tror jeg ville vært skeptisk til å bruke eddik. Ville prøvd med stoffrens og mye lufting. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Har høyrd tipset om eddik, men er og sjølve skeptisk til å ta det i setet o.l. då og kan trekke ned i setet og sette ny lukt. Det blir truleg stoffrense og lufting. Nokon som trur luktfjernar kan hjelpe? Etter ei natt med lufting er det blitt ein del betre, men trur eg har seriøse problem når foreldra skal bruke bilen seinare i kveld... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ikke vask med eddik, sett ei lita skål med eddik en plass i bilen så skal det trekke til seg lukta. Ellers så kan vann og klut være et alternativ. Eller legge potetmel på sølet og la det trekke ølet til seg også støvsuge det opp. Kanskje litt seint å legge det på nå siden ølet sikkert har tørket. Stikk på en bilbutikk og kjøp noe god seterens. Meguairs sin Heavy uty Carpet and Interior Cleaner er ganske god. Bare spray på, jobb litt inn og tørk av med en klut. Trenger ikke støvsuge en gang. Du må sikkert lufte bilen godt og siden ølet fordamper og setter seg over alt i bilen. Lykke til. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Fekk tørka særs bra opp i går, og det "lille" som var att har trekt inn i seteryggen til føraren. Great Har skaffa meg ein seterens hjå den lokale bensinsatasjonen, og følgd brukarrettleiinga to gonger. No luktar det ikkje så mykje øl, men den "deilige" dufta av seier over sølet. Vonar alkohol lukta ikkje kjem tilbake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hva med å si det til foreldra dine? Det er vel det enkleste? Ærlighet varer lengst vet du.. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Har sagt i frå, men måtte jo gjera det så bra som råd var før eg sa det Dei var ikkje vakne når eg kom heim, og sidan eg kom meg ut før dei var oppe hadde eg "god" tid før bilen var sakna Dersom lukta ikkje kjem tilbake innan eit par dagar sett eg tråden som løyst Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Aah... Stofftrekkets gleder. Sølte faktisk julebrus i baksetet på Peugeoten. Det luktet bringebær, og en hyggelig førhjulsaften ble forkortet pga. tørking. Grunnen var en flaske fra Lidl som bare lakk sånn plutselig. Ikke et stort tap, med andre ord. Tror det viktigste er å tørke opp mest mulig hurtigst mulig. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vask, tørk, og spray Odor Eliminator inn. Den bryter ned organiske luktmolekyler (som f.eks i øl) Lenke til kommentar
Barstad Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 kjøp en wunderbaum, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Ja, fekk heldigvis tørka opp det meste innan rimleg tid. Bilen stinka likevell alkohol dagen etter, og takka vera ein seterens luktar no bilen "friskt". Barstad: Wunderbaum i ein familiebil blir kanskje litt for harry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå