Økotufs Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei Klarer uten problem å koble meg til internett på X-box 360. Men under et spill (ikke ett, men samtlige online-spill) blir jeg bare disconnected. Hvorfor? Trø det inn med t-skje takk TYFH! ^^ Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei. Jeg kan vel ikke si at jeg har opplevd problemet her tidligere. Men har blitt disconnecta, og ikke kommet online før en restart av xboxen er utført. Trådløstilkobling er vel mer ustabil i forhold til en kablet tilkobling. Benytter du trådløst nettverk i dag? Om ja, har du prøvd en periode med kabel? Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Hei. Jeg kan vel ikke si at jeg har opplevd problemet her tidligere. Men har blitt disconnecta, og ikke kommet online før en restart av xboxen er utført. Trådløstilkobling er vel mer ustabil i forhold til en kablet tilkobling. Benytter du trådløst nettverk i dag? Om ja, har du prøvd en periode med kabel? Hei Ja jeg bruker trådløst internett. Har prøvd med kabel men blir likevel disconnecta KUN i online-spill. Har prøvd å ringe microsoft, men de var ikke mye til hjelp siden jeg ikke fikk snakke med en reell person Har også restarta x-boxen flere ganger, men det funker ikke :O er det internette eller routern min det kan være feil på tror du? Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei Det kan tenkes at det er routeren som er problemet. Den beste måten å finne ut av dette på er å koble bort routeren, og koble xbox'n direkte med kabel på modemet. Da vil du finne ut om problemet ligger på routeren eller ikke. Hvis det virker feilfritt med dette oppsettet, så vil jeg anbefale å ta en titt på http://portforward.com/ ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå