Eaan Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei Ser etter en ny bok på engelsk, helst noe i ''spion/agent'' sjangeren. Eneste engelske jeg har lest med slikt tema er ''Bourne Ultimatum'', og den var det ikke så action fiksert som jeg håpet på. Men den refererte til de to andre bøkene, som virket veldig interessante. Har også sett litt på Splinter Cell serien, og den virket ganske bra. Men ikke noe i ''Bond'' lik sjanger. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Chris Ryan og Andy McNab er to forfattere du bør prøve. Anbefaler spesielt Land of Fire av Chris Ryan, stort sett action fra start til slutt. Endret 14. september 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Om du likte Bourne Ultimatum kan du jo ta resten også? Aner ikke rekkefølgen, men de jeg om er Bourne Identity, Supremacy, Ultimatum, Deception, Betrayal, Legacy og Sanction. Siste kom i juni i år. Amazon.co.uk har alle sammen på engelsk. Endret 21. september 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Takker for svar. Skal se på den første boken i jason bourne serien, og se litt på Mcnabb og chris ryan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå