M1A2 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Som sagt, så har jeg noen spørsmål angående fgtj. Jeg har lyst til å høre efaringer fra Militærpolitiet, sanitetsbataljonen, og strid og krigsstøtte. Dessuten så lurer jeg på om man kan ta ambulansesjåfør utdanning, eller noe sånt i militæret(sanitetsbataljonen) mot at man må tjenestegjøre et par år, for så å kunne jobbe som det i det sivile liv? Og, kunne tenkt meg å bli med i IntOps, ikke fordi jeg vil leke krig, men hjelpe folk. Jeg lurer på da om man kan bli med i IntOps rett etter fgtj, eller må man gå "skole" først? Unnskyld dumme spørsmål, men pytt pytt! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ambulansefaget i forsvaret. Du kan melde deg til IntOps etter endt førstegangstjeneste. Lenke til kommentar
M1A2 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Opptakskrav * Fullført og bestått VG1 Helse- og sosialfag og VG2 Ambulansefag Akkurat det jeg ikke har, dessverre. :-/ Går en annen linje. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er du villig til å gå ein omveg er det sikkert mogleg likevel. Forsvaret er alltid ute etter folk. Lenke til kommentar
M1A2 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Ja, kan høre på sesjon når den tid kommer. Noen andre som har erfaringer fra MP osv? Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, kan høre på sesjon når den tid kommer. Noen andre som har erfaringer fra MP osv? Ikke for og være lat, men om du vil vite mer om mp tjenesten og utdanningen foreslår jeg at du klikker deg enten inn på en tidligere diskusjon her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=mp&st=20 eller stikke inn på Mil.no og lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå