Gilbert Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hey fellows 8) $mab = $_GET['mab']; $post = "IMSG/$mab.txt"; if (file_exists($post)) { } else { // OPPRETT FIL } Ja, den filen skulle gjerne bli opprettet, med filnavn og greier. Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 http://no.php.net/manual/en/function.fopen.php Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Nærmer jeg meg nå? $message="$dato||$emne||$text||$avsender"; // MELDING fopen ("IMSG/$mab.txt","w+"); // OPPRETTER/ÅPNER chmod ("IMSG/$mab.txt", 0777); // CHMODER SÅ JEG KAN SKRIVE (NØDVENDIG?) fwrite ("IMSG/$mab.txt","$message"); // SKRIVER fclose ("IMSG/$mab.txt"); // LUKKER Er det noe galt i ressonementet mitt? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 ...mye morsommere å finne ut dette selv Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Nærmer jeg meg nå?Er det noe galt i ressonementet mitt? Får du noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 den chmod'er av seg selv, så da er jo den grei... ellers takk for hjelpen :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå