Nissen Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Det hadde vært fint om dere kunne lage en liten linje der det stod hvor mange som var aktive på forumet. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 http://forum.hardware.no/whosonline.php Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hm, mlwirak var ikke der, selv om jeg er aldri så aktiv. Kanskje fordi jeg bruker frames-versjonen? MLW Lenke til kommentar
amund Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: mlwirak skrev (2002-01-25 12:39):Hm, mlwirak var ikke der, selv om jeg er aldri så aktiv. Kanskje fordi jeg bruker frames-versjonen? Stemmer, har ikke lagt inn dette i frames-versjonen. Delvis fordi jeg ikke ser noe stort poeng i dette, delvis fordi det vil gå ut over ytelsen. Mvh, Amund Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Så en eller annen plass en poll om aldersfordeling her på forumet. Har det vært utført noen poll om kjønnsfordeling? skarsk Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Vi hadde en brukerundersøkelse i selve Hardware.no, som bla tok seg av dette. Rundt 99 % av leserne var menn. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå