Gå til innhold

Fra Latex fil til pdf


Havregryn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du veit ikkje kva du prater om lolmaster_flash, trådstartar meiner LaTeX.

 

Havregryn:

Du må kompilere dokumentet, noko du kan gjere frå dei fleste LaTeX-editorar. T.d. i TeXnicCenter er det knappar på verktøylinja (sjå her), i TeXmaker er det knappar på verktøylinja, i tillegg til lista under Tools-menyen.

 

Har du installert ein LaTeX-distribusjon? Typisk MiKTeX på Windows og MacTeX på Mac. I mange Linux-distroar er ein slik installert i utgangspunktet trur eg. Det må du iallfall.

Lenke til kommentar
Du veit ikkje kva du prater om lolmaster_flash, trådstartar meiner LaTeX.

 

Havregryn:

Du må kompilere dokumentet, noko du kan gjere frå dei fleste LaTeX-editorar. T.d. i TeXnicCenter er det knappar på verktøylinja (sjå her), i TeXmaker er det knappar på verktøylinja, i tillegg til lista under Tools-menyen.

 

Har du installert ein LaTeX-distribusjon? Typisk MiKTeX på Windows og MacTeX på Mac. I mange Linux-distroar er ein slik installert i utgangspunktet trur eg. Det må du iallfall.

 

Jeg gjorde som du sa, trykket 'build current file' og så 'view output. Adobe reader åpnes, men kommer med en melding om at det ikke finner filen.

Lenke til kommentar

Orsak, eg tenkte på noko anna, noko eg opplever med TeXmaker og Foxit. Heilt urelatert.

 

Det tyder nok at det er ein feil i koden ein stad slik at det ikkje vart laga nokon PDF-fil. Ved å trykke på F9 og Shift + F9 eller knappane på verktøylinja kan du bla mellom dei feila som vart funne, og det vil stå ei skildring av desse i «Output bar», nederst i TeXnicCenter:

post-21406-1252784186_thumb.png

Lenke til kommentar

Bruk

\usepackage[norsk]{babel}

\usepackage{textcomp}

i staden. Før du kompilerer på ny, slett fila med filetternamn .aux, som ligg i same mappe som tex-fila.

 

Men var det den einaste feilen? Trur det skulle vorte ei PDF-fil sjølv om du fekk den feilen.

 

Det vert lettare å feilsøke om du legg inn eit døme. Lag ei kopi av fila der du fjerner alt unødvendig (rein tekst t.d.), og legg den inn i forumet. Sjekk før du eventuelt gjer dette at du får dei same feila med denne nye fila.

Lenke til kommentar
Bruk

\usepackage[norsk]{babel}

\usepackage{textcomp}

i staden. Før du kompilerer på ny, slett fila med filetternamn .aux, som ligg i same mappe som tex-fila.

 

Men var det den einaste feilen? Trur det skulle vorte ei PDF-fil sjølv om du fekk den feilen.

 

Det vert lettare å feilsøke om du legg inn eit døme. Lag ei kopi av fila der du fjerner alt unødvendig (rein tekst t.d.), og legg den inn i forumet. Sjekk før du eventuelt gjer dette at du får dei same feila med denne nye fila.

 

Det er ikke noen .aux fil. Og jeg gjorde som du sa, men får fortsatt samme feil.

Her er det jeg har skrevet, uten den rene teksten:

 

\documentclass[a4paper,norsk]{article}

\usepackage[latin1]{inputenc}

\usepackage[T1]{fontenc}

\usepackage[norsk]{babel}

\usepackage{textcomp}

\usepackage{lucidabr}

\title{..}

\author{...}

\date{\today}

 

\begin{document}

\maketitle

\pagebreak

\tableofcontents

\pagebreak

 

\section{...}

\pagebreak

\section{...}

\subsection{...}

 

\end{document}

Endret av Havregryn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...