tomsi42 Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Det ble bra oppmøte i dag; mange spennede motiver som vil dukke opp i denne tråden etterhvert. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Her et lite utsnitt av dagens fangst. Denne bolken er kun bilder fra Olympus E-620. På rekke og rad. Bitte litte grann rust. Grønn burnout? Det gror godt i gammel mur. Detaljstudie av lufttanken. Pikene i parken. Kumble Jungle. Ferske grønnsaker. Tom Endret 12. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Beklager for at bildene er borte. De er her. Takker for en fin tur. Hilsen Kenneth Endret 8. juni 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Jeg synes at det bildet du anser som dagens bilde, det er skikkelig bra. Bedre enn noen av mine. Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Det gror godt i gammel mur. Den var nice Edit: Takker. Jeg drar litt mye i spakene i Lightroom. Prøver å se hva jeg får til med/ut av det programmet og det er ikke alltid bildene og virkeligheten stemmer. Whatever floats my boat eller noe den duren. Endret 12. september 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Jo Kenneth mamge fine bilder du har her! Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Her et lite utsnitt av dagens fangst. Denne bolken er kun bilder fra Olympus E-620. Det så bra ut det her også tomsi, må jeg si ; Endret 12. september 2009 av Napoleon XIV Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Noen av mine: Oslo er en liten storby, men håper snart å ha en skyline... Got Wind? A Spider from Mars (Sigma 30/1.4 vidåpen) Middelalderen møter 2009 3D-piece Ta her... Endret 12. september 2009 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Mye pent der, Anew. Her er noen bilder tatt med Canon + EF-S 10-22 f/3.5-4.5 Den som intet våger ... Velkommen til Oslo Ved middelalderparken. Luftbeholderen Tom Endret 13. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Noen av mine bilder fra gårsdagens rusletur, alle tatt med D90 og sigma 30mm eller nikon 50mm: Gløtt av sommer Akamistens grunnutrustning Fin stil Selvportrett 44 år siden sist ettersyn... Redskap? Krypinn 'det elektriske anlegget trenger noe modernisering' Akamistens hvilestilling Det første høstblad? Tatovør Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Hei, Supertrivlig, folkens -- og jammen fikk jeg ikke tatt litt bilder også... Serveringen er slutt for sommeren Oslo havn Sommeren er ikke helt over... På rekke og rad Middelalder... ting... Akam på tur Her sto de i 30 min -- jeg overdriver ikke... Ikke en katt i sikte Naturopplevelser NSB-stil Fargerikt fellesskap Sees i oktober! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Dere ser ut til å være unormalt opptatt av leggene mine folkens... Digger forøvrig det bildet ditt fra Oslo S, Ildhode, men er exif riktig? Sånn ca. midnatt? Neppe... Endret 13. september 2009 av Anew Lenke til kommentar
# offline Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Tatt med Panasonic LX3; f/2.3, 1/160s. og ISO 80. Edit: Tok bildet halv åtte. Redigerte det i tolv tiden igår kveld. Endret 13. september 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Her kommer noen av mine fra gårsdagen. kjent motiv going up? Saus? Dagens mest fotograferte solbriller - nå også under vann To vinduer og en dør noen som kan lese grafitti og kan fortelle hva det står? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Mye bra bilder her folkens. 44 år siden sist ettersyn... prøvetrykk ble gjort det året bilen min ble produsert Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Legger inn noen av mine, før alle motivene blir "brukt opp" ...men redigeringen blir så som så på en liten nettbook-skjerm. Men man får vel et visst inntrykk av enkelte fotografer og deres utstyr... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Mange fine bilder som er kommet inn i løpet av dagen. Skytestillingen til Randi må jeg si var ny; ikke det - den er i stil med området Jeg fant et lite knippe bilder til. Frihet til å fotografere hva som helst. Snakk om å gå skoene av seg. Kjent motiv II Kjøttkaker er digg. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Jeg fant et lite knippe bilder til.Frihet til å fotografere hva som helst. Tom Nøyaktig den samme Friheten og den samme Fotografen har jeg fått i min samling også, rart... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Mye bra og morro her. Jeg ser Anew er det mest atraktive motivet for folk flest Jeg ble litt hektet etter gårsdagen og tok meg en fototur idag også. 2 timer på Verdens Ende Lenke til kommentar
arela Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Kjøttkaker og pils - dette må vi se nærmere på i Trondheim også. Får håpe jeg får til å bli med dere engang. Ser ut ti å ha vært en fin tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå