baronimpo Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei og hå Har tenkt til å kjøpe meg nye hodetelefoner, utifra det jeg har lest ser Beyerdynamic DT 770 PRO ut som et godt valg. Jeg kan få Beats By Dre for ca 2000 kr (1000 kr mindre enn de koster i butikken) og lurer derfor på hva dere hadde valgt? Hvor mye betaler man for design/navnet til dre? Hører for det meste på rock, men selvfølgelig noe hip-hop også om det har noe å si. Primært skal det brukes ved pc, evnt bærbart i form av en iPod nano. Har tenkt til å kjøpe en cowon d2 senere, eller burde jeg kjøpe hodetelefoner til 3000+ istedenfor både cowon og hodetelefoner? Da det primært skal brukes ved PC lurer jeg på hvordan jeg vil kunne få best mulig lyd ut av dette, amp? Nytt lydkort? Sitter nå med det integrerte på ASUS P5Q PRO. Så om dere vil kom gjerne med forslag til amp/lydkort etc som kan forbedre lydopplevelsen. Kom gjerne med andre forslag også om dere føler det er andre hodetelefoner som er bedre enn begge i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg hadde klart valgt 2000 kroners headset og COWON *** framfor 3000 kroners headset. iPod Nano og 3000 kroners headset ville ikke gitt så mye mening^^ Endret 12. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå