amouth Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei, har spitl en trail nå og har tenkt til å oppgradere accounten min. Kan jeg gjøre dette ved å kjøpe vannila wow som disk, og skrive den Authentication Keyen som følger med inn på accountmanagment på wow-europe? Takk, Tlf Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jah tror det... Jeg kjøpte spillet og lagde meg en bruker. Det var slik JEG begynte å spille! Tror kanskje du kan kjøpe en key på nettet... MAYBE! Lenke til kommentar
Berga Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Hvis du kjøper spillet får du en key som du kan bruke for å oppgradere accounten. Du får i tillegg en gratis måned og resten av trial tiden din å spille for. Endret 12. september 2009 av F-CBerg Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 kan trykke buy world of warcraft online eller upgrade account online eller noe lignende hvis du scroller litt ned på manage account siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå