Creaxz Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei, jeg har i lengere tid nå opplevd at feilmeldingen "hl2.exe har slutet å virke" oppstår veldig ofte. Det kan skje når som helst; midt i et spill eller rett etter at jeg har lukket spillet (Dette skjer hver gang). Det begynner å gå meg kraftig på nervene, men det virker som om det ingen ende vil ta. Om det er noen andre som har opplevd dette, så er jeg takknemlig for all hjelp Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 hatt samme prob... viste seg at det var antivirusen som føkka med fila Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 hatt samme prob... viste seg at det var antivirusen som føkka med fila Avg free? Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Hmm... Noen tips for å stoppe dette? Eventuelt hva du måtte gjøre? Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 ingen andre som vet om noe? Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Blir nødt til å bumpe denne. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Om det er engine error som kommer først, kan det løses av å skru av enable community ingame. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Betyr det at jeg ikke kan prate med folk fra vennelista mi når jeg spiller? Og hva var det du mente med engine error? Meldingen jeg får opp er "hl2.exe har sluttet å virke." Og siden det ikke er selve hl2, men css jeg spiller, så tror jeg det kan være det du snakker om Endret 18. november 2009 av Creaxz Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kan nok ikke det, men det var fiksen for meg når jeg skulle prøve CSS igjen fra en kompis sin konto. Fikk ikke starta det pga error, så jeg tok av enable community fordi det har skapt mye kvalme i mange spill etter det kom. Du får prøve å se om det funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå