Gå til innhold

1334 poeng i 3dmark2001 - Sykt dårlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hva for no cpu du har, men jeg tror det skulle være mulig å få høyere score med det kortet. Du kan jo gå inn på futuremark sine hjemmesider og se der. Der kan du sammenligne ditt maskinoppsett med andre, se hva de har fått med samme oppsett.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hva for no cpu du har, men jeg tror det skulle være mulig å få høyere score med det kortet. Du kan jo gå inn på futuremark sine hjemmesider og se der. Der kan du sammenligne ditt maskinoppsett med andre, se hva de har fått med samme oppsett.

har MAD XP 2100+ :lol:

trykte på 1 link der, etter som jeg forstod hadde vi fått 100% samme poengsum. å hadde 100% like maskiner. :shrug:

Lenke til kommentar

ca. 1000 poeng med dette kortet er ikke så bra, har en kamerat som hadde en T-bird 1.4 ghz, 512 mb ram, geforce 2 mx 64mb, og han fikk 2700 poeng trur jeg...

Forresten så fikk jeg 5500 poeng med mitt geforce 2 pro :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei! testa nettop 3dmark, fikk lusne 1334 poeng!!!

Geforce2 mx 200 64MB <-- Bra score med detta kortet?

Det suger!!!! Ikke for at jeg har så my bedre skjermkort. tvert imot. Har et Asus geforce 2 32mb og jeg får 2310 poeng i 3dmark 2001

burde nesten lage en geforce 2 klubb eller noe. en slags hat klubb for de med bedre pc/er :evil::roll: 8)

GEFORXE 2 RULER :woot:

Lenke til kommentar
ca. 1000 poeng med dette kortet er ikke så bra, har en kamerat som hadde en T-bird 1.4 ghz, 512 mb ram, geforce 2 mx 64mb, og han fikk 2700 poeng trur jeg...

Forresten så fikk jeg 5500 poeng med mitt geforce 2 pro :D

gf2mx 200 har 64 bit minnebåndbredde og yter da 1/2 så bra som gf2mx/gf2mx400 som begge har 128bit minnebåndbredde.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...