Zero- Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Siden jeg ikke fant noen annen tråd om det, lager jeg en diskusjonstråd om Red Faction: Guerilla Fyr i vei:P Endret 13. september 2009 av Zero- Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er det noe bra, egentlig? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Er det noe bra, egentlig? Har fått spilt et litt, alt går ann å ødelegge Bare se her: http://www.youtube.com/watch?v=2ofYAlaikYA og den slegga hans tar alt! du kan gå bort til et hus å bare slå det i stykker... Endret 12. september 2009 av Zero- Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det er faktisk dødsbra! Jeg springer rundt og dreper og knuser alt i min vei. eneste skåret i gleden er at av og til så fryser bildet. spesielt når du har vært i options og har endret på displayinnstillingene. problemet vedvarer selv etter restart av programmet, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. pleier å funke etter en reboot av pcen dog. bruker w7 med siste nvidia Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Har du kjøpt spillet? Og installert siste patch? Endret 13. september 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Finner ingen patch jeg. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Eg spillte spillet i heile går. Men i dag nå eg skulle spille så blinker skjermen noge sykt når eg går inn i spillet. Inni menyen så blinker skjermen og det er helt umuligt å spille! Har prøvd å finne problemet på google men finne det ikke! Noen som kan hjelpe meg? Er jo rett før eg får eplepsianfall av dette her! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Digger det:P Lager anmeldelse for gamerstep:P Bare litt kjip grafikk, mener jeg maxet alt, med var ikke heelt perfekt, med genialt gameplay, og gøy å ødelegge...ALT! Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Digger det:P Lager anmeldelse for gamerstep:P Bare litt kjip grafikk, mener jeg maxet alt, med var ikke heelt perfekt, med genialt gameplay, og gøy å ødelegge...ALT! Link til anmeldelseen når du er ferdig da:P Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 jeg har gledet meg veldig til red faction guerilla lenge nå. Jeg lurer på hvorden det er med styringen? Er den bra portet fra konsoll? eller er det samme som UT3 portingen som er dårlig med tanke på siktingen føles "automatisert" som er vanlig med fps spill som er portet til pc, fra konsoll. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) jeg har gledet meg veldig til red faction guerilla lenge nå. Jeg lurer på hvorden det er med styringen? Er den bra portet fra konsoll? eller er det samme som UT3 portingen som er dårlig med tanke på siktingen føles "automatisert" som er vanlig med fps spill som er portet til pc, fra konsoll. Du sikter som i feks CS, men når du styrer sanne turrets og sant er sensen litt rar, ellers funker det helt fint. Endret 16. september 2009 av Zero- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå