Jajakanskjedet Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 hei! Jeg har spillt poker på facebook lenge...Men nå har det skjedd noe: Hver gang jeg prøver å trykke check, fold eller raice, skjer det ingen ting! Jeg lastet ned firefox, men ingen hjelp. Noen som hvet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Må jeg reboote pcen? Kan dette hjelpe? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ny versjon av flashplayer? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Ny versjon av flashplayer? ja...har installert Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 noen som hvet noe? Hjelper det med en reboot? Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er ikke helt sikker på hvordan man fikser problemet, men jeg kan anbefale og gjøre dette, det hadde jeg gjort. Kjøre CC Cleaner, slette cookies, unødvendige filer, feil registry filer osv. Oppdater java til den nyeste versjonen. Flashplayer til den nyeste. eventuelt hvis ikke dette virker, prøv og re-installer Mozilla Firefox. Prøv også å kjør applikasjonen på Facebook i Internet Explorer Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Det virket!!! Tusen takk for hjelpen Endret 18. september 2009 av kennet94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå