Gå til innhold

Vet ikke hva det er, men trenger seriøs hjelp!

Anbefalte innlegg

Okei! Vet ikke om jeg har lagt dette på rett sted, men uansett. Igår når jeg starta pcen kom det opp popup sider på internet explorer, men jeg bruker safari. Det sto at jeg hadde ekstremt mye virus på pcen og det ville at jeg skulle laste ned noe, jeg avbrøt det, men det kommer hele tiden ca hvert 10 minutt. Jeg har nett fått pcen fra reperasjon(torsdag) og har ikke fått lasta ned noe antivirus enda, men igår når dette skjedde så bestemte jeg meg for å laste ned avg gratis versjon, men når jeg skulle gå innpå sider som jeg kunne laste dette ned fra, så klarer ikke nettleseren å åpne sidene, prøvde norton og avg, ingenting fungerte! Den klarer å åpne alle andre sider lett som bare det, men ikke nedlastningssider for avg og norton. Har ikke peiling på hva som skjer, men jeg håper på at det er noen her inne som vet det og kan hjelpe meg med dette.

Takk på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei! Vet ikke om jeg har lagt dette på rett sted, men uansett. Igår når jeg starta pcen kom det opp popup sider på internet explorer, men jeg bruker safari. Det sto at jeg hadde ekstremt mye virus på pcen og det ville at jeg skulle laste ned noe, jeg avbrøt det, men det kommer hele tiden ca hvert 10 minutt. Jeg har nett fått pcen fra reperasjon(torsdag) og har ikke fått lasta ned noe antivirus enda, men igår når dette skjedde så bestemte jeg meg for å laste ned avg gratis versjon, men når jeg skulle gå innpå sider som jeg kunne laste dette ned fra, så klarer ikke nettleseren å åpne sidene, prøvde norton og avg, ingenting fungerte! Den klarer å åpne alle andre sider lett som bare det, men ikke nedlastningssider for avg og norton. Har ikke peiling på hva som skjer, men jeg håper på at det er noen her inne som vet det og kan hjelpe meg med dette.

Takk på forhånd :-)

Hadde nok reformatert pc'en hadde jeg vært deg. Virker som du har fått et virus som ikke tillater at du laster ned antivirus. Reformater pc'en, kjøp antivirus i butikk og installer det før du kobler til internett. Bør også kanskje gjennomføre et søk i sikkerhetsmodus før du kobler til internett også.

Hadde et lignende problem på gamle pc'n og det funka da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...